• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • Lizzie09
    pytteliten skrev 2016-05-18 20:04:39 följande:

Det ska tydligen finnas en Facebook grupp men vet inte om administration är här så ofta. OM någon annan är med i FB-gruppen kan ni hojta lite då att vi är flera som vill vara med?

Tack ?

Och när jag ändå skriver: stort grattis till er nyplussade!

Yes det finns en fb-grupp, skicka ett pm till mig med namn och beskrivning av din profilbild så lägger jag till dig!
  • solrosrot

Hej! Efter ett missfall tidigare i år är jag nu gravid igen. BF slutet av januari. Det är andra känslor än förra gången, som var första gången jag var gravid, men graviditeten känns väldigt lik den förra. Hoppas verkligen att denna slutar bättre bara...

• Bio
    Lizzie09 skrev 2016-05-18 20:15:32 följande:
    Yes det finns en fb-grupp, skicka ett pm till mig med namn och beskrivning av din profilbild så lägger jag till dig!
    Jag skickar också, vill gärna vara med! :)
  • tindistar

Hejsan! Fick plus på Stickan förra veckan och är beräknad till 8/1. Detta är vårt femte barn. Den yngsta är 8 månader så det blir tätt mellan dem. Även jag önskar få vara med i fb gruppen då jag mest hänger där.

• SSK13
    pytteliten skrev 2016-05-18 20:04:39 följande:

Det ska tydligen finnas en Facebook grupp men vet inte om administration är här så ofta. OM någon annan är med i FB-gruppen kan ni hojta lite då att vi är flera som vill vara med?

Tack ?

Och när jag ändå skriver: stort grattis till er nyplussade!

Hej!

Jag är jättegärna med i en FB-grupp :)
  • eid

Jag vågar nästan inte tro det, men efter nästan ett års försök är jag nu gravid. Plussade på sticka igår och fick det idag bekräftat på ett CB-digital. Enligt den app jag använder är BF 28/1 Hjärta 

• SofieKristin
    eid skrev 2016-05-19 05:59:11 följande:

Jag vågar nästan inte tro det, men efter nästan ett års försök är jag nu gravid. Plussade på sticka igår och fick det idag bekräftat på ett CB-digital. Enligt den app jag använder är BF 28/1 Hjärta 

Gud vad härligt! :)
    Jag plussade också förra veckan efter många månaders försök. Det känns så overkligt!
  • Femman79

Får man hoppa in här?
    Väntar barn nummer fem och enligt sista mensen är det BF 14 Januari 2017.
    Blir dock planerat snitt så blir i början av Januari om allt går som det ska.

Är 36 år och kommer vara anonym tills vi väljer att gå ut med det. Har ett MF innan nummer 4 bakom mig också.

Vill gärna vara med i en FB grupp så länge den är hemlig :)
    Är med i en med yngsta barnet och varit sen jag var gravid.

• tindistar
    Femman79 skrev 2016-05-19 11:41:40 följande:

Får man hoppa in här?

Väntar barn nummer fem och enligt sista mensen är det BF 14 Januari 2017.

Blir dock planerat snitt så blir i början av Januari om allt går som det ska.

Är 36 år och kommer vara anonym tills vi väljer att gå ut med det. Har ett MF innan nummer 4 bakom mig också.

Vill gärna vara med i en FB grupp så länge den är hemlig :)

Är med i en med yngsta barnet och varit sen jag var gravid.

Även jag väntar mitt femte barn. Är dock 28 år blir 29 senare i år.
  • Femman79
    tindistar skrev 2016-05-19 11:53:57 följande:
    Även jag väntar mitt femte barn. Är dock 28 år blir 29 senare i år.
    Vad roligt med fler som väntar sitt femte :)
    Oj då har blivit mamma tidigt eller fått barn tätt?
     Jag blev Mamma som 20 åring första gången!
Svar på tråden BF Januari 2017