• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • tindistar
    Femman79 skrev 2016-05-19 11:57:12 följande:
    Vad roligt med fler som väntar sitt femte :)
    Oj då har blivit mamma tidigt eller fått barn tätt?
     Jag blev Mamma som 20 åring första gången!
    Jag blev mamma första gången när jag var 19. 12 månader senare kom nästa barn. Tredje dröjde till det året jag fyllde 25 och den fjärde är nu 8,5 månader gammal. Så man kan väl säga att det är en kombination av det.
  • meyaz

När börjar magen synas? Jag är gravid i vecka 8 och har Bf 31 december ???? hade missfall 31 mars och vart gravid 8 april så de gick väldigt fort! Har illamående och sjukt ömma bröst (framförallt bröstvårtor). Mild

Mensvärk ibland. När kände ni av magen? Att de var nånting där?

• envyme

Hej, hoppar in här!

Gravid i vecka 8 (7+6), enligt appen beräknad bf 29e december så det ska bli spännande att se vilket år den föds :) blev förmodligen gravid på min födelsedag 8e april. Killen fyller år 23e december så det hade ju varit lite kul om den blev till på min födelsedag och född på hans ;)

• aldente
    meyaz skrev 2016-05-19 12:34:03 följande:

När börjar magen synas? Jag är gravid i vecka 8 och har Bf 31 december ???? hade missfall 31 mars och vart gravid 8 april så de gick väldigt fort! Har illamående och sjukt ömma bröst (framförallt bröstvårtor). Mild

Mensvärk ibland. När kände ni av magen? Att de var nånting där?

Är i vecka 7 (6+1) och har med sjukt ont i bröstvårtorna. Jag känner av magen bubblig och kurrig. Har även ont i korsryggen. Har även noll sug av kaffe fast älskar kaffe när jag inte är gravid.
  • nathalieejj

Hej! Jag har bim -2 men har inte plussat än. Om jag är gravid så är bf 28 jan! Jag har haft symptomer såsom illamående mild, ömma bröstvårtor denna vecka, lite extra trött, sån jävla kramp längst ner i magen 2 ggr, känningar i livmodern/äggstockarna, igår stickningar, i tisdags fick jag bruna flytningar smått en gång bara sen inge mer sen igår ich idag extra vita flytningar. Vad tror ni, är det något på G??? Fick glad gubbe på ägglossning och vi hade sex varje dag.

• Madicken_82
    envyme skrev 2016-05-19 12:38:57 följande:

Hej, hoppar in här!

Gravid i vecka 8 (7+6), enligt appen beräknad bf 29e december så det ska bli spännande att se vilket år den föds :) blev förmodligen gravid på min födelsedag 8e april. Killen fyller år 23e december så det hade ju varit lite kul om den blev till på min födelsedag och född på hans ;)

Jag har bf 30/12:)
  • tuuli

Hej hej, jag är beräknad till 16 januari eller så. Blev gravid efter 8 månader, vi förlorade vår första i vecka 17, juli 2015. Vågar inte riktigt tro att den stannar den här gången heller, men vi får väl se. Hoppas hoppas. 

• Gungis1

Hej! Ska testa imorgon! Visar det + så är det BF 29/1. Låter säkert dumt men jag hade massa ägglossningsstickor över och på dem är det tydliga två streck flera dagar i rad vilket det aldrig varit förut. Så imorgon blir det inköp av riktigt graviditetstest???? Återkommer!

• Jenyma
    Lizzie09 skrev 2016-05-18 20:15:32 följande:

Yes det finns en fb-grupp, skicka ett pm till mig med namn och beskrivning av din profilbild så lägger jag till dig!

Hej! Har pm:at dig.

Vill också hemskt gärna vara med här i tråden! Väntar andra barnet med bf ca 24-25 januari nån gång. Hoppas att den lilla vill stanna kvar nu bara! :) :)
Svar på tråden BF Januari 2017