• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • Jenny1982

Hejsan

Hoppar in här också.

Är gravid i vecka 5+6 idag efter första IVF försöket.
    Lyckan är på topp.

Har idag varit på hälsosamtal i grupp på Mvc och har första vulet den 9/6 då är jag i vecka 8+5.

• Ivfsyskon

Hej! Hoppar också in. Plussade igår. Gjorde ett ivf-försök i påskas, men fick blödning och negativt test. Försökte själva på nästa äl och plussade i går. Enligt uträkning ska jag vara i v 6-7. Har tidigare en dotter som är 3,5 år, även hon ivf. Varit ofrivilligt barnlösa många år och har många missfall och ivf-försök i bagaget.

• HannaN1
    meyaz skrev 2016-05-19 12:34:03 följande:

När börjar magen synas? Jag är gravid i vecka 8 och har Bf 31 december ???? hade missfall 31 mars och vart gravid 8 april så de gick väldigt fort! Har illamående och sjukt ömma bröst (framförallt bröstvårtor). Mild

Mensvärk ibland. När kände ni av magen? Att de var nånting där?

Å vad kul! Då har vi nog samma BF datum :) Men jag har inte fått det bekräftat, dock hade jag ägglossning runt den 10 april!
    Hade också ett missfall tidigare, i vecka 7+5, var i februari..
  • SofieKristin
    Gungis1 skrev 2016-05-20 16:24:19 följande:

Tjoho! Det var plus på stickan idag!:) BF 29/1

Stort grattis! :D
    Jag fick också superstarkt plus på ÄL sticka (och såklart gravtest också)
  • Oktober23

Jag hoppas på att kunna starta en grupp för

Bf Februari 2017. Längtar efter barn något oerhört mycket.

• Rosenblad
    Oktober23 skrev 2016-05-20 23:17:36 följande:

Jag hoppas på att kunna starta en grupp för

Bf Februari 2017. Längtar efter barn något oerhört mycket.

Den hoppas jag kunna va med i :)
  • Ivfsyskon

Har en söt smak i munnen. Har jättesvårt att äta eller dricka nåt sött. Blää! Nån mer?

• Acceber87

Hej! Jag och min sambo försöker få barn, jag har en sen innan som är 11 år men nu vill vi ha en till vi har försökt sen aug förra året, det är så jobbigt all denna väntan mellan äl, bim osv! Idag är jag på min bim dag! Håller tummarna att hon ej kommer jag har känt mig konstig i flera dagar, extra ömma bröst, illamående, diarré, yrsel, vaknade svettig imorse... Både jag och min sambo verkligen hoppas nu och väntar ivrigt på att mensen inte ska komma! Vill ta ett gravtest men ska vänta tills bim+3 iaf, om jag kan hålla mig

• Gungis1
    SofieKristin skrev 2016-05-20 22:09:38 följande:

Stort grattis! :D

Jag fick också superstarkt plus på ÄL sticka (och såklart gravtest också)

Grattis!!!:) Beräknat BF?
Svar på tråden BF Januari 2017