BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Vart på inskrivning idag (6+1) och fått tid för blodprov för KUB 8/7, UL blir veckan efter eller den därpå.
RUL 8/9. Skönt ha lite datum att räkna ner till. Men först vårt tidiga ul om 11 dgr....
Kul!
Molvärk, väldigt ömma bröst och avsmak för lagad mat...mår småilla men spyr inte. Du?
Har börjat få mer molvärk nu i dagarna. Som kommer emellanåt. Känner mig svullen och kan inte dra in magen. Ömma bröst (och hårdare) annars inget mer. As gött än sålänge
Låter som mig :) vilken dag är du på?
Var på inskrivning idag. I mitt landsting är det NIPT istället för KUB. Ska göra det på torsdag nästa vecka. 10+2 då. RUL 10 augusti. Börjar nästan kännas verkligt nu. Nu ska vi "bara" prata om hur vi ska göra om vi får hög risk. Hoppas vi kommer vara överens.
Någon som hört att det är mer troligt att det blir pojk vid väldigt mkt ilasmåemdr?? Har två flickor innan i aldrig mått så här illa med dem. Men nästan 9 år sen jag var gravid. Är i v 8 nu å hoppas snart det vänder då det tar mkt på psyket tycker jag, fler?!
Någon som hört att det är mer troligt att det blir pojk vid väldigt mkt ilasmåemdr?? Har två flickor innan i aldrig mått så här illa med dem. Men nästan 9 år sen jag var gravid. Är i v 8 nu å hoppas snart det vänder då det tar mkt på psyket tycker jag, fler?!
Nej jag har hört tvärt om. Att man har mer hormoner i kroppen som kan göra att man mår illa om det är en tjej. Men jag tror inte att det är någon skillnad annat än att varje graviditet är unik. Det finns så många skrönor.