• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Anonym (Moi)

Haha den var rolig ????

• Anonym (Aj!)

En liten störd kvinna som jag fick med mig hem fr krogen en gång för länge sen envisades med att klösa mig på ryggen och bita mig på överkroppen när jag tog henne i missionären. Hon kom säkert 20 gånger och var ruskigt högljudd mellan betten.

Enda sättet för mig att kunna komma var att vända henne och ta henne bakifrån! Vågade inte heller stoppa in kuken i munnen på henne.

Vaknade m bitmärken på hela överkroppen och drog där ifrån utan att väcka henne....

• Anonym ((M))
    Anonym (Aj!) skrev 2016-05-15 22:34:32 följande:

En liten störd kvinna som jag fick med mig hem fr krogen en gång för länge sen envisades med att klösa mig på ryggen och bita mig på överkroppen när jag tog henne i missionären. Hon kom säkert 20 gånger och var ruskigt högljudd mellan betten.

Enda sättet för mig att kunna komma var att vända henne och ta henne bakifrån! Vågade inte heller stoppa in kuken i munnen på henne.

Vaknade m bitmärken på hela överkroppen och drog där ifrån utan att väcka henne....

Tror vi råkat ut för samma alt systrar

Brukar tänka på hon när jag hör Lars Demians låt Häxan
  • Anonym (brittas hål)
    Anonym (Aj!) skrev 2016-05-15 22:34:32 följande:

Måste varit en riktigt djurisk upplevelse ;)
  • Anonym (Aj!)
    Anonym ((M)) skrev 2016-05-15 22:38:42 följande:
    Tror vi råkat ut för samma alt systrar

Brukar tänka på hon när jag hör Lars Demians låt Häxan
    Kan vara så, hon hade en syster. Och hon var också nyfiken, men jag vågade aldrig testa;)
  • Anonym (Aj!)
    Anonym (brittas hål) skrev 2016-05-15 22:39:43 följande:
    Måste varit en riktigt djurisk upplevelse ;)
    Japp, har faktiskt lyckats tämja värre djur på senare tid. Men, ja det var en vild natt....
  • Anonym (Bengan)

Ett krogragg jag fick med mej hem för ett par år sen hade en rätt tilltagen buske. Inte mej emot förutom att det tyvärr satt 2-3 små runda bajsknöpar i skägget när jag var på väg ner för att lapa.

• Anonym (Mia)

Ett ONS som röt åt mig "Ligg still! Är det du eller jag som knullar! ".

• Anonym (ons)

Ett ons för många år sen började slå på mig och be mig sluta (var inte ens inne än). Hon hade nästan tårar i ögonen och uppenbarligen var något fel..

Jag slutade och bad om ursäkt, klev upp och klädde på mig.
    I hallen kom hon ut och utbrast lite upprörd och förvånad;
    Ska du GÅ..!?

Det visade sig att hon på ett svårtolkat sätt börjat leka "våldtäkt". Ok, jag förstod ju och det var väl skönt att det inte var värre men som man säger "det magiska ögonblicket hade passerat"... 
    Jag valde att gå hem trots att hon lovade att "gottgöra mig" för missförståndet.

Undrar ibland vad hon hade tänkt sig.. Glad

• vargveum
    Anonym (ons) skrev 2016-05-16 16:22:30 följande:

Ett ons för många år sen började slå på mig och be mig sluta (var inte ens inne än). Hon hade nästan tårar i ögonen och uppenbarligen var något fel..

Jag slutade och bad om ursäkt, klev upp och klädde på mig.

I hallen kom hon ut och utbrast lite upprörd och förvånad;

Ska du GÅ..!?

Det visade sig att hon på ett svårtolkat sätt börjat leka "våldtäkt". Ok, jag förstod ju och det var väl skönt att det inte var värre men som man säger "det magiska ögonblicket hade passerat"... 

Jag valde att gå hem trots att hon lovade att "gottgöra mig" för missförståndet.

Undrar ibland vad hon hade tänkt sig.. 

Strålande kommunikation där
Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...