• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Anonym (Kille)

Hade besök av en tjej från en annan stad en gång. Hon skulle tillbringa sommaren i "min" stad och ställde frågan om vi skulle knulla den sommaren (KK). Frågan ställdes direkt på morgonen efter vi haft sex och jag ville kanske inte binda upp mig med henne den sommaren då hon var tydlig med att hon inte ville jag skulle ligga med andra, mest för rädsla av "smittorisk" tror jag. Vi avslutade vårt KK-förhållande där och då och 1 timma senare får jag sms från en granne om jag vill komma över. Vi hade haft lite på gång tidigare och det visste första tjejen om, det slutade med att vi hade sex bara några timmar efter jag hade sex med första tjejen. Det var lite "konstig liggupplevelse" kan jag tycka.

En annan gång var jag kåt som ett djur och när jag skulle få komma till, för övrigt med tjejen jag är tillsammans med idag, och skulle föra in kuken i henne med hjälp av handen så lyckades jag komma redan innan jag trängt in i henne. Slutade med att jag kladdade ner hennes mus. Det var också en lite konstig upplevelse.

En gång satte jag på en tjej på en toalett i Åre i en stuga. Övriga 10 som var inne i stugan anade vad som hände men just där och då kändes det som en bra grej att göra. Det var också en konstig upplevelse.

• Anonym (Haha!)

Var i 20-årsåldern och raggades upp av en av samhällets hunkar; fotbollskillen med massa brudar runt sig. Var smickrad som bara den och följde gladeligen med.

Han bodde ännu hemma, så befann mig i hans pojkrum där han slet fram en scrapbook med tidningsurklipp om honom - fotbollsrelaterade. Detta ville han att jag skulle bläddra igenom och det märktes tydligt att jag skulle ge uppskattande "nä men oh" här och där. Kändes vansinnigt fånigt men spelade med, hade ju ännu förhoppningar om bra sex... Inte riktigt min idé vad gäller förspel dock...

Så ska vi då ha sex och ligger nakna i sängen. Han sätter igång och hojtar:

"Vill du ha min KUK i din FITTA, va? VILL DU?!"

och liknande meningar som han säkert tänkte var sexiga... Jag skrattar så jag nästan gråter rätt ned i hans kudde, har aldrig varit med om något så absurt vare sig före eller efter Ville bara han skulle bli klar så jag skulle kunna dra, hela min kropp skakar av skrattsalvor.

Dagen efter inser jag att jag glömt mitt armbandsur hos honom, vilket var nesligt då jag inte ville se honom igen. Ringer honom och han erbjuder sig att komma förbi med det, tänker att "jaja, det var ju snällt ändå".

Några dagar efteråt kommer det fram att han tvingat med en kompis som var förtjust i mig - denna kompis stod vid hissen för att "bli vittne" till att fotbollstönten legat med mig, som han då skulle bevisa med att han lämnade tillbaka klockan. Kompisen är sedan sur och sårad på mig vilket var trist då jag gillade honom, som vän då. Då sjönk denna fotbollshunk ned i rännstenen i mina ögon; sjukt dåligt förspel, riktigt dåligt sex - och dessutom med mindervärdeskomplex då han kände sig tvungen att "skryta" om vårt ligg. Skulle jag se honom i dag skulle han få en höger, men egentligen kan jag nog nöja mig med att han är en stackars föredetting ändå...

• Anonym (Hört på radion)

Hörde den här historien på radion för många år sen, Hursomhelst hade killen som berättat den blivit hemdragen från krogen av en snygg tjej och vad killen ännu inte viste var att tjejen ifråga hade nån form av bajs-fetish.Så tjejen bjöd på drink(spetsad med laxermedel) och vill bada i badkar. Så det hela blev rätt rommantisk och lite trevligt hångel till en början i badkaret, dvs trevligt tills laxermedlet kickade in och killen hann inte ur badkaret innan olyckan var framme. Varpå tjejen började stöna och smeka sig själv med det numera brunfärgade vattnet. Killen stannade inte för att se henne komma =). Tyvärr hade han så bråttom att fly därifrån att than glömde plånboken så han fick snällt knacka på nästa dag "Du jag tror jag glömde min plånbok här igår" Skrattande

• Anonym (Josefin76)

För många år sedan var jag hemma hos en kille. Vi hade det jättetrevligt i hans säng när jag plötsligt kände jag något kallt som rörde sig under täcket. Hans stora leguan-ödla var på vift och kravlade sig upp mellan oss. Jag blev fruktansvärt rädd. Han hade inte berättat om sin ödla.

Jag fick med mig en kille från krogen en gång. När vi hade det som trevligast klev han plötsligt upp ur sängen och sa att han måste gå ut med hunden. Han tog på sig byxor, skor och gick sedan iväg utan att säga något. Där låg jag och kände mig snopen. Vad hände? Jag såg aldrig till honom igen.

• snabbköpskassörskan

[/quote-nick han påminde om typ en äggkopp med en flörp som stack ut där nere.[/quote]

Hahahaha! Jisses! Jag gravar så jag nästan pissar på mig!! :D

• MaryM
    Anonym (Josefin76) skrev 2017-10-21 17:32:16 följande:

För många år sedan var jag hemma hos en kille. Vi hade det jättetrevligt i hans säng när jag plötsligt kände jag något kallt som rörde sig under täcket. Hans stora leguan-ödla var på vift och kravlade sig upp mellan oss. Jag blev fruktansvärt rädd. Han hade inte berättat om sin .

Gode Gud jag hade tuppat av av skräck! Gaaah!
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Lajla)
    Pussan skrev 2016-07-02 23:21:04 följande:

De konstigaste upplevelserna tycker jag är när killen ska vara alldeles för hänsynsfull och tar en evig tid på sig. Om jag, 40++ har följt med en kille hem en kväll så är det väl för att jag vill!? Ibland har jag velat skrika till honom att ¨för fan om du är kåt på mig så ta mig någon gång då, jag ligger ju här¨

Just därför håller jag mig nu bara till yngre män på +- 30. (Ca 27-33) 
    Dom vet vad dom vill och vågar visa det. Girighet och intensitet ska det va i förspel och sex. Inte nåt jäckla pyssel
  • Anonym (T25)
    Anonym (Hört på radion) skrev 2017-10-21 15:02:58 följande:

Hörde den här historien på radion för många år sen, Hursomhelst hade killen som berättat den blivit hemdragen från krogen av en snygg tjej och vad killen ännu inte viste var att tjejen ifråga hade nån form av bajs-fetish.Så tjejen bjöd på drink(spetsad med laxermedel) och vill bada i badkar. Så det hela blev rätt rommantisk och lite trevligt hångel till en början i badkaret, dvs trevligt tills laxermedlet kickade in och killen hann inte ur badkaret innan olyckan var framme. Varpå tjejen började stöna och smeka sig själv med det numera brunfärgade vattnet. Killen stannade inte för att se henne komma =). Tyvärr hade han så bråttom att fly därifrån att than glömde plånboken så han fick snällt knacka på nästa dag "Du jag tror jag glömde min plånbok här igår" Skrattande

Det här är ju en urgammal vandringssägen.
Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...