• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Anonym (H)
    Anonym (Mia) skrev 2016-05-16 10:46:02 följande:

Ett ONS som röt åt mig "Ligg still! Är det du eller jag som knullar! ".

Omg vad obehagligt.
  • Anonym (brittas hål)
    Anonym (hehe) skrev 2016-05-16 20:33:48 följande:

Oj, jisses vad alla verkar ha varit med om. Jag har aldrig haft någon riktigt konstig upplevelse. (Fast å andra sidan har jag inte haft sex med så många heller),

Det mest snöpliga, eller vad man vill kalla det, var väl när jag och en kille skulle ha sex. Det är sent. Vi ligger i sängen och smeker varandra, och jag känner att han är hård, jag var såå nära att komma. Plötsligt ringer larmet på hans mobiltelefon, för att han ska iväg och jobba (tidningsutdelare), och vi får avbryta. Så jäkla typiskt!  

Å där miste han sitt livs ligg....
  • Anonym (Aj!)
    Anonym (H) skrev 2016-05-17 00:52:12 följande:
    Tror nog hon fejkade :)
    Fejkade vad!?
  • Foreverlove

En obehaglig eller bara konstig (?) sak hände mig när jag hade ett ons med en kille.
    Var lite halvbekant med honom innan och tyckte han var en trevlig schysst kille.
    Vi går hem till mig och har sex men precis innan han ska komma (och för delen jag också) skriker han : mamma, mamma!
    Som tur var det bortamatch så skyllde på nåt och drog hem.

• Anonym (Bröst)

En man jag hade en kortare relation till behövde bli stimulerad på bröstvårtorna gör att hålla sig hård. Slicka, smeka eller nypa, annars gick det inte. Det hade jag i och för sig inget emot, men han kunde inte ta mig bakifrån, då nådde jag liksom inte. Och jag som älskar att bli tagen riktigt hårt bakifrån... Verkade inte funka att han gjorde det själv heller.

• Anonym (Pinsamt värre)

Enda jag varit med om är pinsamma upplevelser med killar som man varit på G med/varit tsm med.. Att killen kommer innan man ens börjat.Att de kommer på magen och de tycker att man ska smaka/äta upp det????

Jag sa den gången: jag smakar efter du provar först XD 

Att man spelar candy crush medan killen försöker bli hård eller att man sitter på 9gag och skrattar åt något och så tror killen att man skrattar åt honom! ( jag blir extremt ut tråkad om sexet inget av eller att killen inte kan bli hård)
    Eller att killen lovar guld o gröna skogar, att han älskar mig, jag är kvinnan i hans liv, jag ska vara mamman till hans barn! då blev jag orolig och gick hem, Väldigt pinsamt. Men han erkände dock att han bara sa det där bara för att få mig i säng, Tur att det aldrig blev nåt :D 
    Min instinkt sa ngt att det va fel XD *kanske* XD

• Anonym (Pärnilla)

Träffade en kille på en dejtingsida som jag dejtade ett par-tre gånger. Första gången vi låg var han mest lite småmärklig efteråt, sa att han hade Stockholms snabbaste rumpa bland annat, haha! Han var väldigt mån om att jag skulle säga att han hade varit bra i sängen, att jag hade gillat hans snabba juck o s v. (Hahahaha, alltså, nu när jag skriver det fattar jag inte att det ens blev en andra gång. Det här låter ju rysligt avtändande.)

Den gången var faktiskt inte ens så bra. Inte bra alls faktiskt. Men vi hade det lite småtrevligt och jag hade inte dejtat så många än då att jag hade börjat avfärda folk så snabbt, hehe. Jag tror jag tyckte att vi var värda en andra chans.

Andra gången, efter en barrunda började han pulla mig som en jävla tok. Det var inte skönt, men gjorde inte ont, mest mrkligt liksom. Jag försökte få honom att lugna ner tempot, men han ba: "Vänta så ska du få se vad din kropp kan göra av mina händer" (Eeeew!)

Jag låg faktiskt där och småskrattade lite för mig själv, men helt plötsligt sprutade jag ner hela honom. Det här är helt sant. Jag visste inte att man kunde "fontäna" utan orgasm. Visste nog faktiskt inte riktigt att man kunde fontänspruta alls, trodde det var nån slags porrmyt. Men nej då, Stockholms snabbaste rumpa (och händer) fixade biffen. Det var det konstigaste jag nånsin varit med om. Han var sjuuuukt nöjd efteråt, som om han hade fått mig att uppleva nåt fantastiskt. Det var bara så jävla konstigt. Inte alls skönt. Jag mådde faktiskt lite dåligt efteråt. Men mest för att jag liksom inte hejdade honom ordentligt.

Han var en snäll och trevlig kille, inte hotfull alls. Situationen var heller inte hotfull, så jag känner mig inte utnyttjad eller nåt sånt. Jag är rätt trygg i mig själv och min kropp och testar gärna nya grejer. Men det här blev så otroligt konstigt i och med att det bara var han som var aktiv och liksom inte lyhörd alls.

Han trodde att han var världens gudagåva, haha, det är så kul när jag tänker på det. Jag orkade inte ens bry mig om att förklara för honom att det där inte alls var särskilt kul eller skönt.

• Anonym (Va)
    Anonym (Pinsamt värre) skrev 2016-05-17 11:43:17 följande:

Enda jag varit med om är pinsamma upplevelser med killar som man varit på G med/varit tsm med.. Att killen kommer innan man ens börjat.Att de kommer på magen och de tycker att man ska smaka/äta upp det????

Att man spelar candy crush medan killen försöker bli hård eller att man sitter på 9gag och skrattar åt något och så tror killen att man skrattar åt honom! ( jag blir extremt ut tråkad om sexet inget av eller att killen inte kan bli hård)

Eller att killen lovar guld o gröna skogar, att han älskar mig, jag är kvinnan i hans liv, jag ska vara mamman till hans barn! då blev jag orolig och gick hem, Väldigt pinsamt. Men han erkände dock att han bara sa det där bara för att få mig i säng, Tur att det aldrig blev nåt :D 

Om jag hade en sexpartner som spelade candy crush under vad som borde vara förspelet skulle jag också ha svårt att bli hård. Jag skulle aldrig vilja ha henne igen. En bortskämd snorunge skulle bete sig så, men knappast en vuxen kvinna. Om hon ville retas för att få smisk vore det förstås en annan sak.
  • Anonym (pina)
    Anonym (Pinsamt värre) skrev 2016-05-17 11:43:17 följande:

Det mest pinsamma i den här tråden är din din osammanhängande text som jag inte fattar ett dugg av ??? XD !!;/ P&6 XDXDXDX!!!
Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...