• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Anonym (Bröst)

Den här tråden är ju kul. Måste puffas upp lite.

• Pussan

De konstigaste upplevelserna tycker jag är när killen ska vara alldeles för hänsynsfull och tar en evig tid på sig. Om jag, 40++ har följt med en kille hem en kväll så är det väl för att jag vill!? Ibland har jag velat skrika till honom att ¨för fan om du är kåt på mig så ta mig någon gång då, jag ligger ju här¨

• Anonym (mmmph)

Har ni behövt vara tysta under samlaget så att andra inte hört er, en hand över munnen?

• Anonym (,,,,,,,)

Följer denna tråden...

• Överste Senap
    Anonym (mmmph) skrev 2017-06-19 08:15:45 följande:

Har ni behövt vara tysta under samlaget så att andra inte hört er, en hand över munnen?

Varje gång man legat med en ensamstående småbarnsmamma hemma hos henne.
  • Anonym (A)

Kan bidra lite här i tråden.

Låg med en tjej till och från under min universitetstid. En gång så ligger vi och kör missionären för fulla tag. Jag har min vänstra arm precis bredvid hennes huvud och hela min tyngd vilar på den medan hon kramar om mig med båda händerna på mina skuldror. Att tillägga här är att jag inte är i närheten av att komma.
    Helt plötsligt när hon kommer så får hon något ryck och trycker ner mig mot henne samtidigt som hennes armbåge far åt sidan och slår undan min arm. Jag var inte alls beredd på detta, så jag faller handlöst och skallar henne stenhårt. Smällen var så hård att jag blir lite groggy och ramlar ur sängen medan hon ligger kvar och kvider av smärta.
    Efter tag frågar hon:
    -"Kom du?"
    -"Nej jag kom inte"
    -"Jag är ganska säker på att du gjorde det."

Då visar det sig att av någon konstig anledning så hade den hårda smällen mot skallen gjort så att jag kommit helt ovetande. Vi hade mycket roligt åt den upplevelsen senare kan jag säga Skrattande

• Anonym (mmmph)
    Överste Senap skrev 2017-06-19 10:03:38 följande:
    Varje gång man legat med en ensamstående småbarnsmamma hemma hos henne.
    Hur gick det det måste vara svårt att vara helt tyst gick det bra eller vaknade barnen?
  • Pussan
    Anonym (mmmph) skrev 2017-06-19 08:15:45 följande:

På jobb, knullar längst bort på lagret ibland men då får man inte kvida för högt. Biter mig i armen eller handen ibland eller någon kartong eller vad som finns i närheten.
  • Anonym (Lövit)

Sån rolig tråd!:D

Jag kan också bidra med lite.

Ett ligh när jag var 16, med min hyresvärds son, vi ligger och knullar som fan och helt plötsligt hör han en bil. Han flyger upp fort som fan för att kolla om det var hans föräldrar. Jag bor i en källare så elementen sitter rätt högt upp. I fullt stånd lutar han sig mot fönstret och bränner ollonet. Skrattade så jag dog!! Blev inget mer just den dagen.. :D

Ett till, samma rum och samma ålder. Hade en killkompis på besök då han praktiserade i samma stad. Vi ligger men jag känner knappt nånting. Någon dag senare hittar jag han i min säng tillsammans med min hyresvärds son.... Förklarade en del...

Ett ons efter en utekväll hamnar jag hemma hos killen. Vi knullar på som han tills hans mobil ringer. Då när det hans ex som han inte kommit över än. Efter samtalet ligger vi lite till och jag får sedan ta en walk of shame då han tryckte in mig i duschen!?

Ett av mina första ligg efter separation var med en jag tyckte va så sjukt het. Problemet va bara att han kunde köra ca 5 instöt. Sen kom han. En gång kom han precis när jag fått av mig kläderna. Han skämdes ganska mycket för det hände tydligen inte så annars...

Hade ett ons efter det. Han studsade från missionären upp på knä och sen pressade upp mina ben med sina. Vid Minsta ljud jag gjorde stannade han upp och tryckte sitt finger mot mina läppar och så ssssshhhh. Med en blick som jag gissar skulle va sexig!?!? Vid byte av ställning så studsade han runt... Sen tjatade han som fan att vi skulle fortsätta ses men nä... en gång räckte för mig :P

Har för tillfället en kk som är extremt kinky. Lämnar märken efter sig gör han med. Det kan bli ganska aggressivt och han är rätt hård i ord och så. En kväll hamnade jag i en 3kant med han och hans kompis. Sån stor skillnad, hör han säga till sin kompis vad han ska göra med mig. Han säger bland annat "knulla henne hårt nu" Och slicka hennes fitta" Och den andra killen svarar med "nej så kan jag inte göra" och "men vill hon det då" stor skillnad på kuk med. Min kk känner jag enormt mycket och gnyr extra medan den andra fick jag fundera på om han va inne.

Samma Kk förför mig när jag kör bil så pass att jag måste köra in på en parkeringsficka, vi knullar som fan i bilen. Det galna va att det var en högt trafikerad väg. Många på väg hem eller till sin semester!

Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...