• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Anonym (ons)
    vargveum skrev 2016-05-16 16:40:36 följande:
    Strålande kommunikation där
     :) man kanske inte var optimalt subtil som svinpackad 20-åring..
  • fae
    Anonym (ons) skrev 2016-05-16 16:41:50 följande:

Man kanske inte borde vara subtil alls om man vill leka rape, speciellt inte med ett engångsligg Det där var faktiskt en av de skummaste ligghistorierna jag hört...
  • vargveum
    Anonym (ons) skrev 2016-05-16 16:41:50 följande:

Nä men hon verkar ju skum. Säger inget om rape play, alla får gilla vad de gillar, men det kan vara idé att snacka igenom saken först...
  • Anonym (dejtingsida)

Träffade en kille för två år sedan på en dejtingsida. Och vi hamnade i säng.
    Medans han satte på mig så spottade han saliv i min mun. 
    Han hade rätt stor kuk och hade lite svårt att hålla den hård, men då tog han mina tår i sin mun och då kände jag att han blev stenhård direkt. HAHA 

• Anonym (brittas hål)
    Anonym (dejtingsida) skrev 2016-05-16 17:11:16 följande:

Träffade en kille för två år sedan på en dejtingsida. Och vi hamnade i säng.

Medans han satte på mig så spottade han saliv i min mun. 

Han hade rätt stor kuk och hade lite svårt att hålla den hård, men då tog han mina tår i sin mun och då kände jag att han blev stenhård direkt. HAHA 

Läste lår först, inte tår, haha.... Men det hade iofs sätt ut. Men finns ju de som tänder på tåsex, eller vad det heter.
  • Anonym (dejtingsida)

Han tände på fötter helt enkelt, och att spotta i munnen. heeelt crazy.. Men jag är inte den som är den. Gillar galna saker.

• Anonym (hehe)

Oj, jisses vad alla verkar ha varit med om. Jag har aldrig haft någon riktigt konstig upplevelse. (Fast å andra sidan har jag inte haft sex med så många heller),

Det mest snöpliga, eller vad man vill kalla det, var väl när jag och en kille skulle ha sex. Det är sent. Vi ligger i sängen och smeker varandra, och jag känner att han är hård, jag var såå nära att komma. Plötsligt ringer larmet på hans mobiltelefon, för att han ska iväg och jobba (tidningsutdelare), och vi får avbryta. Så jäkla typiskt!  

• Anonym (Deeeep throat)

Ett ons efter en kväll ute med en hel del rödvin. Han ligger ned i sängen och jag börjar suga av honom.
    Misstänker att ni anar vad som händer härnäst...
    Han är välutrustad framför allt på längden.
    Han håller händerna på mitt huvud när jag suger och inget konstigt med det MEN sedan trycker han ned mitt huvud så långt han kan och efter några sug till så känner jag kräkreflexen!
    Spyr ned hela honom, sängen och mitt långa hår! Rödvin...!
    HAN blir sur över det som hände och att allt var mitt fel! Enligt honom.
    Han fick tvätta av sig spyorna och åka ut ur lägenheten asap!

• fae
    Anonym (Deeeep throat) skrev 2016-05-16 21:38:30 följande:
    Ett ons efter en kväll ute med en hel del rödvin. Han ligger ned i sängen och jag börjar suga av honom. Misstänker att ni anar vad som händer härnäst... Han är välutrustad framför allt på längden. Han håller händerna på mitt huvud när jag suger och inget konstigt med det MEN sedan trycker han ned mitt huvud så långt han kan och efter några sug till så känner jag kräkreflexen! Spyr ned hela honom, sängen och mitt långa hår! Rödvin...! HAN blir sur över det som hände och att allt var mitt fel! Enligt honom. Han fick tvätta av sig spyorna och åka ut ur lägenheten asap!
    Men gud, vilket våp. Vad är lite spya liksom. Drömmer Dock intressant med män som ej fattar att kuk i hals kan resultera i en plötslig pittsa. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Aj!) skrev 2016-05-15 22:34:32 följande:

En liten störd kvinna som jag fick med mig hem fr krogen en gång för länge sen envisades med att klösa mig på ryggen och bita mig på överkroppen när jag tog henne i missionären. Hon kom säkert 20 gånger och var ruskigt högljudd mellan betten.

Enda sättet för mig att kunna komma var att vända henne och ta henne bakifrån! Vågade inte heller stoppa in kuken i munnen på henne.

Vaknade m bitmärken på hela överkroppen och drog där ifrån utan att väcka henne....

Tror nog hon fejkade :)
Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...