• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Anonym (Moi)

Jo det oxå men stackarn hade fått sex på årtal hahah män gråter inte bara sådär haha

Anonym (Ät mitt ansikte) skrev 2016-05-18 10:18:55 följande:

Var på väg att få till det med ett ons när jag insåg att han gick igång som fan på att kalla mig för tant och mitt underliv för tantfitta. Han var dessutom rädd om sitt hår och så fort jag nuddade det så blev han hysterisk. 

Jag avbröt.  

En annan gång hamnade jag med någon som ville att jag skulle "äta hans ansikte". Till saken hör att jag dagen innan hade tittat på en video med kannibalism som tema, så den där gistan dog rätt fort. Jag vet än idag inte vad han egentligen menade med det där och brydde mig inte om att ta reda på det heller. En sak är säker, jag tänker inte äta någons ansikte. 

• Anonym (Moi)

Inte skulle det stå haha

Anonym (Moi) skrev 2016-05-18 13:01:38 följande:

Jo det oxå men stackarn hade fått sex på årtal hahah män gråter inte bara sådär haha

• Anonym (hm)
    vargveum skrev 2016-05-18 12:55:26 följande:
    Jag förstår vad det betyder. Men hade nog uttryckt det på ett annat sätt med ett ons. Den enes kåtsnack, den andres kåtdödare...
    jamen vad betyder det då?
  • fae
    Anonym (hm) skrev 2016-05-18 13:12:01 följande:

jamen vad betyder det då?

Jag hade tolkat det som att han ville ha en intensiv upplevelse, alltså ej bokstavligt käka upp varandra. Håller med om att det var otroligt udda sagt av ett främmande ligg dock men alla är inte så smidiga. Jag hade personligen inte väntat mig att ens kunna ha en sådan upplevelse med ett ons, vilket det väl var frågan om där.
  • vargveum
    fae skrev 2016-05-18 13:17:54 följande:

Jag hade tolkat det som att han ville ha en intensiv upplevelse, alltså ej bokstavligt käka upp varandra. Håller med om att det var otroligt udda sagt av ett främmande ligg dock men alla är inte så smidiga. Jag hade personligen inte väntat mig att ens kunna ha en sådan upplevelse med ett ons, vilket det väl var frågan om där.

Ja typ så. Kannibaler är oerhört ovanliga i vårt samhälle
  • Frigående Fru
    vargveum skrev 2016-05-18 13:59:43 följande:
    Ja typ så. Kannibaler är oerhört ovanliga i vårt samhälle
    Lite OT, men de jobbar på IBM och andra stora företag där de lever gott på mellanchefer. :)
  • Anonym (100meterknullnästa)

Min man har egentligen den bra historien, men eftersom att jag var högst delaktig så...

Vi hade nyss träffats, var nykära och knullade som kaniner. Vi är mitt uppe i en energisk kärleksakt där jag sitter ovanpå med intensiv ögonkontakt. Vi är som uppsluckade av varandra... Tills jag tittar upp och börjar asgarva. Han ser livrädd ut och slacknar på en halv millisekund.

Jag skrattar och skrattar tills jag ramlar av honom, då ser har det roliga. Sängen står i andra änden av rummet!!!!!!

Vi har lyckats knulla sängen 1,5 m från ena väggen till den andra, episkt! :)

• vargveum
    Anonym (100meterknullnästa) skrev 2016-05-18 15:25:32 följande:

Min man har egentligen den bra historien, men eftersom att jag var högst delaktig så...

Vi hade nyss träffats, var nykära och knullade som kaniner. Vi är mitt uppe i en energisk kärleksakt där jag sitter ovanpå med intensiv ögonkontakt. Vi är som uppsluckade av varandra... Tills jag tittar upp och börjar asgarva. Han ser livrädd ut och slacknar på en halv millisekund.

Jag skrattar och skrattar tills jag ramlar av honom, då ser har det roliga. Sängen står i andra änden av rummet!!!!!!

Vi har lyckats knulla sängen 1,5 m från ena väggen till den andra, episkt! :)

Mm den där gamla "börja garva medan du rider" grejen. Jo, man kan slakna för mindre ;)
  • Anonym (Anonymas)

Vart med om en del tjejer som inte riktigt motsvara förväntningarna om man säger så.

Den värsta jag kan komma på var en tjej som gav mig en rak höger när vi körde missionären. Blev heeeelt tagen. Vad gör du!? fråga jag. Hon svara med : Vadå? Kör nu! ( Hon såg faktiskt ärligt förvånad ut att jag reagera.) Ehh nej du har liksom förstört stämningen! sa jag och slängde ut henne. Var svullen på ena sidan käken i flera dagar.

• Anonym (Fiasko)
    Anonym (Anonymas) skrev 2016-05-18 16:49:21 följande:

Vart med om en del tjejer som inte riktigt motsvara förväntningarna om man säger så.

Den värsta jag kan komma på var en tjej som gav mig en rak höger när vi körde missionären. Blev heeeelt tagen. Vad gör du!? fråga jag. Hon svara med : Vadå? Kör nu! ( Hon såg faktiskt ärligt förvånad ut att jag reagera.) Ehh nej du har liksom förstört stämningen! sa jag och slängde ut henne. Var svullen på ena sidan käken i flera dagar.

Men vaffan? Varför gjorde hon det? Skulle hon leka "vild" eller vad?
Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...