• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Anonym (Pinsamt värre)
    Anonym (Va) skrev 2016-05-17 12:55:13 följande:
    Om jag hade en sexpartner som spelade candy crush under vad som borde vara förspelet skulle jag också ha svårt att bli hård. Jag skulle aldrig vilja ha henne igen. En bortskämd snorunge skulle bete sig så, men knappast en vuxen kvinna. Om hon ville retas för att få smisk vore det förstås en annan sak.
    Var aldrig ngt förspel, det blev bara en pinsam situation, Och jag sa gång på gång att det inte fungerade XD Och då satte jag mig o spelade istället för well det blev inget :P han va ändå envis o försökte bli hård på sidan om och jag sa att man kan pröva en annan gång för tja man hade försökt i 1 o halv timme xD 
  • Anonym (Pinsamt värre)
    Anonym (pina) skrev 2016-05-17 12:55:45 följande:
    Det mest pinsamma i den här tråden är din din osammanhängande text som jag inte fattar ett dugg av ??? XD !!;/ P&6 XDXDXDX!!!
    skyller på min dyselexi xD Men well bli mad om du vill ^w^ <3 
  • Anonym (hm)

Någon gång i sena tonåren hamnade jag i bingen med en norrman. Man var väl inte så jätteerfaren själv på den tiden så när han helt plötsligt började tala snusk på engelska (!?) blev jag minst sagt både paff och generad. Typ "can you feel my hard cock in your pussy" och vidare i samma stil. Minns inte om jag svarade med samma mynt, antagligen fick jag väl fram något töntigt men hela situationen blev liksom fel. Det blev ingen fortsättning i alla fall.

• Anonym (....)

Har haft en hel del konstiga ons men jag har nog varit lite konstig oxå. Jag raggade upp en yngre kille på spårvagnen på väg hem efter en kväll på stan.Vi kom bara till hallen innanför dörren och jag tyckte att jag hade fått nog efter ett tag, sa hejdå, knuffade ut honom i trappen och stängde dörren. Stackare..,

• Anonym (kinkshamer)

Det konstigaste var en tjej som började prata bebisspråk när vi hade sex. Hon pratade aldrig så i vanliga fall, det var när vi hade sex första (enda) gången hon gjorde det. Jag sa att jag inte kunde göra det om hon pratade så, det kändes bara konstigt och äckligt. Hon blev sur och kallade mig "kinkshamer" och sa åt mig att dra åt helvete. Jag drog åt helvete, eller rättare sagt gick hem och har inte pratat med henne de senaste fyra åren Skrattande

• Anonym (Kille)

Favoritar.. Finns vissa delar som är underhållande i tråden. :)

Keep up the good work!

• Anonym (Namnlös)

Åh! Finns ju massa kul eftersom jag lekt runt lite och dras till folk som sticker ut. Härjade loss på BC. Kom i kontakt med en man i närområdet. Jag bor i norra Sverige. Han var student och bodde i närheten av mig. Jag är en "sunkig småbarnsmorsa 30+", han var yngre 24,25 kanske.

Han var så där charmigt kaxig. Jag sa att det är väldigt få killar som kan får mig att komma, att jag är en svår brud. Han hävdade bestämt att han kan få ALLA tjejer att komma. En dag sa jag bara fine, kom över då.

En ung, smal pojke entrar min lägenhet. Jag träffar aldrig "småpojkar" eftersom det inte attraherar mig. En smal kille med vita skor och vit keps med en proteinshake i handen, kommer just från gymmet.

Syftet med vårat möte var ju rätt uttalat redan så vi ödslade ingen tid på att "lära känna varandra".

För det första pratade han och kommenterade allt HELA TIDEN, med en dialekt jag inte kunde placera. Åhhh va skönt när du tar på mig sådär. Åhhh va skönt när du kysser mig.. Åhhh vilka mysiga händer du har... osv.. fanns liksom inget slut. Jag garvade hela tiden, gick inte att hålla sig. Jag brukar skratta då jag har sex, men han tar priset. Jag började kalla han för Speakern och kontrade med "Hörru, tyst nu speakern, jag kan ju inte koncentrera mig". Fortfarande lika charmigt kaxig även irl. GIVETVIS fick han mig att komma, haha, han visste vad han gjorde om vi säger så. Haha.. Å han var gode nöjd. Haha..

Han hovrar ovanför mig utan att tränga in i mig, är bara nära, nära. Pratar om vad han vill göra med mig. Olika sexställningar och "äventyr". Mitt i allt stannar han upp och säger "Jag kommer inte knulla dig idag, jag kommer tillbaka och gör det imorgon".

Jag bara älskar han för dom orden, haha. Så originellt. Vidare avböjer han att själv komma eftersom han "av princip" inte kommer om han inte fått knulla tjejen först.

Vet inte hur länge vi höll på, men nog var han säkert här i två timmar iallafall. På slutet sitter vi nakna tätt intill och håller om varandra varpå han frågar "Förresten, vad heter du?"

That kind of sex.

Det var göteborgska.

Ett av mina roligaste möten tror jag. Om vi sågs igen? Nä, faktiskt inte. Han ville. Jag ville väl också. Men det var svårt att tajma med barn, jobb och dyligt och sen la jag ner hela sexgrejen och avreggade mig.

• Anonym (Fiasko)

Jag hade en nätfling med en nyligen frånskild kille i mörkaste Lappland. Efter mycket hett skrivande bestämde vi att han skulle komma ner till Stockholm och hälsa på mig. Sagt och gjort, han bokade nån bussresa och åkte över 80 mil buss till mig, hela natten. När jag mötte honom på Centralen på morgonen var han helt slut av resan så vi fikade för att pigga upp honom och sen åkte vi hem till mig.

Vi hamnade ganska snart i sängen men det visade sig att han var så stor att det inte funkade med penetration så jag runkade honom istället. Han låg helt stilla, knäpptyst medan jag höll på. Efter ett tag kände jag hur något hände i honom; han blev helt stel och kom i ett enormt vrål (och då menar jag VRÅL). I takt med spruten vrålade han "TVÅ.....ÅRS....FRUSTRATION!!!". Därefter började han storgråta - tårarna rann och snoret likaså - och sedan tvärsomnade han och gick inte att väcka. Framåt kvällen kvicknade han till, käkade middag som jag lagat och förklarade att han och exfrun inte rört varandra på flera år. Sedan åkte han till Centralen och for 80 mil norrut igen.

Vi sågs aldrig mer.

• Laus
    Anonym (Fiasko) skrev 2016-05-17 17:19:15 följande:

Jag hade en nätfling med en nyligen frånskild kille i mörkaste Lappland. Efter mycket hett skrivande bestämde vi att han skulle komma ner till Stockholm och hälsa på mig. Sagt och gjort, han bokade nån bussresa och åkte över 80 mil buss till mig, hela natten. När jag mötte honom på Centralen på morgonen var han helt slut av resan så vi fikade för att pigga upp honom och sen åkte vi hem till mig.

Vi hamnade ganska snart i sängen men det visade sig att han var så stor att det inte funkade med penetration så jag runkade honom istället. Han låg helt stilla, knäpptyst medan jag höll på. Efter ett tag kände jag hur något hände i honom; han blev helt stel och kom i ett enormt vrål (och då menar jag VRÅL). I takt med spruten vrålade han "TVÅ.....ÅRS....FRUSTRATION!!!". Därefter började han storgråta - tårarna rann och snoret likaså - och sedan tvärsomnade han och gick inte att väcka. Framåt kvällen kvicknade han till, käkade middag som jag lagat och förklarade att han och exfrun inte rört varandra på flera år. Sedan åkte han till Centralen och for 80 mil norrut igen.

Vi sågs aldrig mer.

Kan vara det bästa jag någonsin hört i hela mitt liv!!! :D
  • Anonym (Fiasko)
    Laus skrev 2016-05-17 17:39:15 följande:

Kan vara det bästa jag någonsin hört i hela mitt liv!!! :D

Glad att kunna bidra till stämningen! Det är faktiskt, såhär efteråt, riktigt roligt i all sin sorglighet. Hehehe...
Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...