• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Anonym ((M))

Det här var inget krogligg, men iaf.....jag och min dåvarande flickvän gick hemåt en sommarnatt från en festival. Vi var båda nyktra så inget fylle schvammel heller. Vi snackade om ditt och datt när hon säger att hon vill knulla ute.....visst tänkte jag, var ju varmt och skönt och gångbanan gick genom en ganska stor park. Hon ville dock ha lite spänning, leka lite försiktigt rape....så hon fick som hon ville....jag drog iväg, hon stod kvar och ringde sin kompis för att ge mig lite tid. Jag gick ganska långt bort, tänkte det skulle bygga upp spänningen lite och gömde mig så jag hade uppsyn när hon gick förbi, tänkte "hoppa" på bakifrån efter ett tag kommer hon gåendes, när hon gick förbi såg jag att hon tagit på sig jackan och släppt ut håret vilket gjorde att jag skulle slippa bli beskylld för att hennes tröja fått grönska på sig iaf. Jag "smyger" upp bakom henne och säger lite knasigt hotfullt "dig ska jag f*n knulla"......hon skriker och en handväska kommer flygandes rakt i skallen på mig, sedan sätter hon av som en gasell....själv så är jag ganska förvånad och ganska säker på att flickvännen inte hade nån väska med sig. Jag tar mobilen och ringer henne och hon är kanske bara 30 m bort, när hon kommer förklarar jag läget.....känslan liksom försvann. Tycker fortfarande synd om tjejen, men nu är det ca 15 år sedan så jag hoppas hon kommit över det!

• Anonym (Anonymas)
    Anonym (Fiasko) skrev 2016-05-18 17:33:19 följande:

Men vaffan? Varför gjorde hon det? Skulle hon leka "vild" eller vad?

Jag vet faktiskt inte. Det närmsta jag kom en förklaring var " det var inte meningen" Tror inte hon tänkte på vad hon gjorde. Dålig impulskontroll eller nått. Lite läskigt.
  • Anonym (....)

Detta hände för många år sedan. Jobbade på ålandsfärjan och hamnade en kväll hos en av killarna som jobbade på däck. Vi var i underkojen och hans hyttkompis låg i överslafen. Var lite på lyset efter en hyttfest och nöden har ingen lag. Vi låg i missionären med mina fötter fast förankrade i kojen ovanför, liksom bra "juckstöd". Vi har inte direkt tystlåtna och juckade för kung och fosterland. Efteråt låg vi och pustade ut och efter ett tag hörde jag hur killen somnade. Jag höll oxå på att somna när jag hörde en röst i mörkret:- Kan jag oxå få lite?

• Anonym (Jag)
    Anonym (....) skrev 2016-05-19 16:27:45 följande:

Detta hände för många år sedan. Jobbade på ålandsfärjan och hamnade en kväll hos en av killarna som jobbade på däck. Vi var i underkojen och hans hyttkompis låg i överslafen. Var lite på lyset efter en hyttfest och nöden har ingen lag. Vi låg i missionären med mina fötter fast förankrade i kojen ovanför, liksom bra "juckstöd". Vi har inte direkt tystlåtna och juckade för kung och fosterland. Efteråt låg vi och pustade ut och efter ett tag hörde jag hur killen somnade. Jag höll oxå på att somna när jag hörde en röst i mörkret:- Kan jag oxå få lite?

Hade nästan kunnat vara jag som frågade.

På en Finlandskryssning för några år sen släpade en kompis med en tjej till hytten och de var väldigt högljudda. Där låg man, oskuld, och försökte föreställa sig hur skönt det var. Var på vippen att fråga samma sak
  • Anonym (Re)
    nevermind skrev 2016-05-19 18:05:31 följande:

Fattar inte hur man kan ha sex med andra i rummet. :-O

Enkelt bara att jucka på
  • Anonym (fnissfniss)

Jag kan liksom lite förstå det på fyllan och villan... Men jag delade lägenhet med en tjejkompis när vi var 18-19... Det var först en 1a på 23 kvm, och jag sov på en madrass vid fotändan av hennes säng.... och hennes pojkvän bodde där nästan jämt, vi jobbade dessutom alla 3 på samma jobb och hade samma arbetstider, samt umgicks på fritiden också.... Jag sov alltid med hörlurar och musik på högsta volym. Desto värre så rörde sig sängen och nätterna när jag vaknade av att sängen tjongade till mig i huvudet är oräkneliga...

Sen flyttade vi till en större lägenhet. 34kvm där jag kunde sovit i köket... men vi valde att jag skulle vara kvar i rummet (varför vet jag inte... det var hennes idè....) dock låg jag i andra änden av rummet så de störde mig inte lika mycket... 

Konstigaste onenightstand för mig...

Den gången vi lyckades tända eld på madrassen :-P fulla rökare och vinglig askkopp ståendes på madrassen är inte en bra kombination :-P (var dessutom en trekant... Stämningen dog när vi alla tre låg och garvade hysteriskt efter att vi släkt elden... 

• Anonym (....)
    Anonym (Jag) skrev 2016-05-19 18:03:17 följande:

Hade nästan kunnat vara jag som frågade.

På en Finlandskryssning för några år sen släpade en kompis med en tjej till hytten och de var väldigt högljudda. Där låg man, oskuld, och försökte föreställa sig hur skönt det var. Var på vippen att fråga samma sak

Hahahaha ja det måste ha varit frustrerande^.^
  • Anonym (....)

Finns värre ställen
  • squat
    Anonym (Anonymas) skrev 2016-05-18 16:49:21 följande:

Vart med om en del tjejer som inte riktigt motsvara förväntningarna om man säger så.

Den värsta jag kan komma på var en tjej som gav mig en rak höger när vi körde missionären. Blev heeeelt tagen. Vad gör du!? fråga jag. Hon svara med : Vadå? Kör nu! ( Hon såg faktiskt ärligt förvånad ut att jag reagera.) Ehh nej du har liksom förstört stämningen! sa jag och slängde ut henne. Var svullen på ena sidan käken i flera dagar.

Hahaha! Hon har definitivt kollat på serien "Californication". Fucking and punching. Skrattande
Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...