• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Pussan
    Anonym (Lajla) skrev 2017-10-23 16:19:27 följande:
    Just därför håller jag mig nu bara till yngre män på +- 30. (Ca 27-33) 
    Dom vet vad dom vill och vågar visa det. Girighet och intensitet ska det va i förspel och sex. Inte nåt jäckla pyssel
    VI är så överens, men jag kan inte säga att jag har märkt att det beror på killarnas ålder. Men kanske har jag för lite underlag för att kunna bedöma det?
  • Anonym (Anonym (kvinna))

Läste just igenom alla inlägg i denna tråd och jisses vad jag har skrattat, tänkte att jag berättar väl om mina upplevelser.
    Jag och min dåvarande kille hade varit ihop ett tag när detta hände.
    Jag red honom och mitt under akten så får jag näsblod. Jag märker inte detta utan en droppe faller rakt i ögat på honom. Han blir skitskraj och skriver: Aj! Då tittar jag ner på honom och hans blodiga öga. Jag blev helt chockad, trodde att nått hade gått sönder i ögat på honom. När jag sen upptäckte att det var mitt näsblod, då brast jag..

En gång när jag och min man passade på att ta ett lunch ligg, vårt sovrum är på nedre våningen och vi har full insyn från grannens kök. Min man muttrade nått om att grannen kanske ser. Jag skrattade och sa att det gör han inte... Men jag kunde inte låta bli att skoja med honom en bit in i akten. När min man ligger under mig och jag sitter på honom så stannar jag till: Vinkar mot grannhuset å säger: Hallå och grannens namn. Hans min hade jag velat ha ett kort på, han fick panik. Jag skrattade bort hela "the moment".

Jag var chaufför på en krogsväng och på morgonkvisten hamnade jag hos en utav killarna som jag hade skjutsat omkring på. Han var ur trevlig, glad och rolig så jag tänkte: why not? Kille hade lite av ett rykte om sig att han låg med många tjejer. och han hade nämnt under kvällen flera gånger att han var bra på sex. Vi hamnar i sängen och som förspel så drog han kuken upp och ner på min fitta. Han grymtade hela tiden: Är det skönt, är det skönt så här? nu då? Han höll på hur länge som helst.. hans trick fungerande inte på mig alls så till slut när han frågade så svarade jag: Nä... Inte alls. Klev upp, tog på mig kläderna och drog därifrån. 

• Anonym (sexy)

Det här hände när tjejen red mig jag smekte hennes skinkor och lät mitt ena fingrar glida över hennes stjärt och sedan lät jag det glida in hon stönade och ormade sig.
    Jag frågade om det var okej att ha fingret där...ja  ja du får ha fingret var du vill svarar hon, Efter en stund byter vi ställning till missionären plötsligt låter hon sitt ena finger glida in i min stjärt och säger jasså du gillar finger i stjärten...
    Jag hann inte reagera utan sprutade i henne.

• Anonym (Kille)
    Anonym (sexy) skrev 2019-09-15 23:25:51 följande:

Det här hände när tjejen red mig jag smekte hennes skinkor och lät mitt ena fingrar glida över hennes stjärt och sedan lät jag det glida in hon stönade och ormade sig.

Jag frågade om det var okej att ha fingret där...ja  ja du får ha fingret var du vill svarar hon, Efter en stund byter vi ställning till missionären plötsligt låter hon sitt ena finger glida in i min stjärt och säger jasså du gillar finger i stjärten...

Jag hann inte reagera utan sprutade i henne.

Coolt. Då hade jag med sprutat!
  • Anonym (Shazaam)

Konstigaste var med en arabisk spåkvinna/häxa. Under hela akten så leviterade vi.

• Anonym (Ture)

Jag dejtade en kvinna några gånger som hade en stor svart kungspudel. Kungspudeln var nog lite svartsjuk på att matte hade en karlslok på besök och försökte mästra mig flera gånger. Ställde sig bl a en gång på baktassarna, tog stöd med framtassarna mot mig och började jucka, innan min dejt sa ifrån till byrackan och sa att det fick räcka. Vid tredje träffen var det dags för sex. När jag hade duschat och gjort mig ordning inför akten och anlänt till min dejts sovrum, stängde hon dörren och började barrikadera dörren med en byrå, samtidigt som hon förklarade att hon var tvungen att göra så för att hennes best till hund inte skulle öppna dörren och komma in och avbryta könsumgänget. Mycket märklig känsla kring det hela, men förstås bra att hon vidtog denna åtgärd.  

• Anonym (sexy)
    Anonym (Kille) skrev 2019-09-16 07:17:40 följande:
    Coolt. Då hade jag med sprutat!
    Ja jag blev rätt överraskad själv av min reaktion
Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...