• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Anonym (Micke)

Låg med en kille som bara kunde komma om han sjöng samtidigt.... Jag kunde inte komma den gången kan jag säga.

• vargveum
    Anonym (Micke) skrev 2016-05-17 18:09:36 följande:

Låg med en kille som bara kunde komma om han sjöng samtidigt.... Jag kunde inte komma den gången kan jag säga.

Bä bä vitaaa laaaaaaaaaammm!
  • Anonym (Micke)
    vargveum skrev 2016-05-17 19:12:30 följande:
    Nä, men strangers in the night....
  • Anonym (Moi)

????????????

vargveum skrev 2016-05-17 19:12:30 följande:

• vargveum
    Anonym (Moi) skrev 2016-05-17 19:42:21 följande:

????????????

Guess you had to be there
  • Anonym (T25)

Har inte varit med om jättekonstiga saker men mitt ex skrek JIHAD rakt ut när han kom en gång, han kunde inte svara på varför efteråt...

En annan kille jag var kk med ett tag hade för vana att dra upp kalsongerna till armhålorna ungefär, tror det var för att han hade lite mage och ville att linningen på kalsongerna skulle hålla in den. Det knäppa var att han även klippt hål i grenen på alla sina kallingar för att "kuken får inte plats annars", och så fick han det att låta som att anledningen var att hans kuk var så massiv, och inte att han dragit upp kallingarna till öronen...

Sen var det ju också killen som plockade upp mina underkläder när vi var klara och utbrast "shit vilka rena trosor du har!". Vill inte veta vad han legat med för tjejer innan...

• damboo

Har haft en del galna sexupplevelser men en gång för cirka 2 år sedan så hade jag och min tjejkompis sex. Det var bland det bästa sexet, helt djuriskt och galet sex!

Under sexakten så tar jag henne bakifrån och hon muspruttar. Först trodde jag att hon pruttade men det luktade inte och jag börjar småfnittra men försökte göra allt för att hon inte skulle höra, tror inte att hon hörde eller så försökte hon dölja det. Men vi fortsätter och fortsätter och där kom världens musprutt, fick en sådan skrattanfall att jag inte kunde fortsätta med sexet! Jag kunde tyvärr inte sluta skratta vilket det ledde till att jag blev slak och märkte på henne att hon blev röd i ansiktet och skämdes. Bad självklart om ursäkt och gjorde allt för att få henne att bli glad igen.

Var inte galet alls men kul tyckte jag att det var!

• Anonym (Moi)

Mina emojis blir frågetecken här jättekonstigt, ialf så skrattade jag gott åt det!

vargveum skrev 2016-05-17 19:53:31 följande:

Guess you had to be there

• Anonym (Moi)

Hahahaha omg tyckte synd om killen lool den var st!!

Anonym (Fiasko) skrev 2016-05-17 17:19:15 följande:

Jag hade en nätfling med en nyligen frånskild kille i mörkaste Lappland. Efter mycket hett skrivande bestämde vi att han skulle komma ner till Stockholm och hälsa på mig. Sagt och gjort, han bokade nån bussresa och åkte över 80 mil buss till mig, hela natten. När jag mötte honom på Centralen på morgonen var han helt slut av resan så vi fikade för att pigga upp honom och sen åkte vi hem till mig.

Vi hamnade ganska snart i sängen men det visade sig att han var så stor att det inte funkade med penetration så jag runkade honom istället. Han låg helt stilla, knäpptyst medan jag höll på. Efter ett tag kände jag hur något hände i honom; han blev helt stel och kom i ett enormt vrål (och då menar jag VRÅL). I takt med spruten vrålade han "TVÅ.....ÅRS....FRUSTRATION!!!". Därefter började han storgråta - tårarna rann och snoret likaså - och sedan tvärsomnade han och gick inte att väcka. Framåt kvällen kvicknade han till, käkade middag som jag lagat och förklarade att han och exfrun inte rört varandra på flera år. Sedan åkte han till Centralen och for 80 mil norrut igen.

Vi sågs aldrig mer.

Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...