• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Anonym (Shazaam)
    Anonym (Ture) skrev 2019-09-16 09:01:40 följande:

Jag dejtade en kvinna några gånger som hade en stor svart kungspudel. Kungspudeln var nog lite svartsjuk på att matte hade en karlslok på besök och försökte mästra mig flera gånger. Ställde sig bl a en gång på baktassarna, tog stöd med framtassarna mot mig och började jucka, innan min dejt sa ifrån till byrackan och sa att det fick räcka. Vid tredje träffen var det dags för sex. När jag hade duschat och gjort mig ordning inför akten och anlänt till min dejts sovrum, stängde hon dörren och började barrikadera dörren med en byrå, samtidigt som hon förklarade att hon var tvungen att göra så för att hennes best till hund inte skulle öppna dörren och komma in och avbryta könsumgänget. Mycket märklig känsla kring det hela, men förstås bra att hon vidtog denna åtgärd.  

Frustrerande för hundstackaren. Fanns det ingen liten hundsenorita han kunde ha fått vänslas med medan ni gökade?
  • Anonym (Hinsan)

Han började morra och visa tandköttet i slutet och skrek att jag skulle skrika att jag älskade hans bollar

• Anonym (Dubbelsnabbt!)

Var med två killar. Helt oerfarna så det var två för snabba utlösningar nästan samtidigt. Vilket fick mig att gapskratta av nån anledning (utan att försöka vara elak), och när jag skrattade så började jag hosta för att ja...svalde väl fel...så det blev lite konstig stämning, men det löste sig rätt snart efter.

Med de två har jag haft mina i särklass bästa sexupplevelser och finaste minnen...men just det första var väldigt roligt på ett annat sätt :D

• Anonym (Man)

Träffade en tjej på krogen som jag dansade mycket med en kväll, men det blev inget mera den kvällen, letade upp henne på Facebook och bjöd hem henne på middag. Fick veta att hon jobbade som skolkurator på ett högstadie. Senare på kvällen ville hon hem till sig och titta till sin sjuka hamster, jag blev medbjuden. Kvällen fortlöpte och från ingenstans frågade hon om jag ville ha en joint!? Ok tänkte jag, aldrig provat det förut så varför inte....stod på balkongen och rökte på, lagom absurt att en skolkurator håller på med sånt...

Hon blev hög som ett hus, jag kände ingenting (som tydligen är vanligt första gången) och var typ nykter. Kvällen fortlöpte och hon gick och bar på sin sjuka hamster. Helt plötsligt så sa hon nu går vi och lägger oss.

Sagt å gjort. Väl där inne så blev det ju sex... Med hamstern liggandes mellan hennes bröst när jag tog henne i missionären... Den gungade med... Och sov med oss hela natten och på morgonen var hamsterjäveln död... Fortfarande mellan hennes bröst.

• Anonym (En)

En av de mest konstiga var när jag var ung o student. Tjejen rakade sig inte o de kan vara schysst, men det här var en vildvuxen en typ. Stod ut hår utanför trosorna innan jag tog av dem. Var alltså en rejäl buske. Men jag var kåt som fan o ville knulla ändå. Det ännu konstigare var att hon ville bli biten, inte nafsad utan biten. Jag tog i allt jag orkade efter ett tag men hon stönade ändå mer.. ville jag skulle bita ännu hårdare? hon hade stora bitmärken dagen efter. Ojoj vilken upplevelse

• Anonym (Ops)

Hade sex på fyllan med ett ex, hon hade sina ben på mina axlar och så bad hon mig ta henne så hårt som bara möjligt.. well mycket alkohol mycket glidmedel resultera att jag råka dra ut kuken förlångt och på tillbaka stöten kom den in i fel hål.

Strängen på ollat gick av blödde som faaaan skrek i panik hon trodde det hade kommit bajs på den och sprang in på badrummet och skrek "JAG TORKAR MIG NOGA"

De sluta med att vi deckade och vakna med e tröja runt ollat för att stoppa blödandet.

Blev inte så mycket mer hårdsex på fyllan där efter

• Anonym (Konstig)

Vet inte om det är konstigt men bara pinsamt haha. Låg med en kille som var riktigt dålig på sin grej. I förspelet smekte han min vänstra blygdläpp, vilket inte alls var skönt haha. Jag flyttade hans hand så att han skulle hamna rätt och han har mage att fråga ?kändes det för skönt när jag pulla dig där??. Inte direkt hahah

• Anonym (Obs)

Träffa en tjej som tydligen var en hobby eskort hon gjorde sin grejj om dagarna men träffa mig som en riktigt kk det var lite annorlunda, men det värsta jag varit med om var när jag träffa en helt vanlig tjej som plugga till lärare det visa sig hon gillade att bli slagen nu pratar vi inte lite smisk och stryptag utan slagen , hon ville jag skulle lägga en pistol på hennes huvud medans hon sög . Jag blev avtänd .. inte för pistol grejen den hade jag kunnat leva mig in i . Men det var det med slagen jag blev mest rädd och kände mig obekväm det var sjukt asså jag avböjde så fint jag kunde så hon inte kanske får frispel spelar dum anmäler en osv osv man vet aldrig dagens tjejer är sjuka i huvudet

• Anonym (S)

Ett ONS tog mig bakifrån, det var rätt Brandon jag minns det. Han visste vad han gjorde vi var ganska fulla men kände att jag höll på arg komma och han med trodde jag han stannad upp lite för att liksom vänta in mig som killar kan göra ibland precis innan de kommer. Men istället så spydde han rakt över min rygg och mitt hår?, ????

• cc59pp

Jag 17 år, var tillsammans med en kille (19 år) . Skulle sova över.

Även hans lillebror som var i min ålder skulle sova där.

Någon gång under natten, så vaknar jag av tunga på klitoris, så skön orgasm har jag aldrig varit med, varken innan eller efter. Pojkvän sov, lillebror lade sig på soffa. Hände aldrig mer.

Jag kan inte komma av att bli slickad. Det kan vara så på gränsen, skönt är det, men inte orgasm. Penetration kommer jag ganska lätt och ofta flera gånger. Duschen fixar klitoris orgasm.

• Anonym (Bert)

En klassiker, kanske. Första gången jag skulle ha sex vågade jag knappt visa mig naken för tjejen, och när jag närmade mig så gick det för mig på hennes lår. Sen var det slut. Hon var orolig sen att hon kunde bli gravid, att spermierna skulle simma vidare och komma rätt. 

Jag ser henne på teve ibland och påminns om mitt misslyckande som 16-åring.

• Anonym (f)

Jag har inte haft så många krogligg, men sex med en kompis på fyllan vid ett tillfälle. Han log hela akten på ett sjukt creepy sätt, så pass att man tappade fokus. Ungefär som han skulle mörda mig.

• Anonym (C)

Jag fick för mig att ligga med ev ung kille som var oskuld. Var några år äldre. Jag var väldigt full men såg detta som en utmaning. Killen hade nog aldrig rört i en tjej förut.. vi började sexa i sängen hos honom. Jag ligger ner och han sätter på mig. Plötsligt stannar han av och säger: Du blöder!! Konstigt tänkte jag då det inte var dags för mensen än.. nåja, sånt kan ju hända tänkte jag. Killen blev obekväm och ville gå och tvätta av blodet från snorren. Jag gick in på toan till honom och han sitter på toastolen och börjar typ gråta. Jag förklarade för honom att detta är sånt som händer och att man kan ha sex med mens och att det inte är farligt. Sen traskade jag hem. På vägen hem får jag ett meddelande från killen att hans penissträng hade gått av. Det förklarade blodet. Undrar än idag och han fick men för livet?

Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...