• Anonym (brittas hål)

Konstigtaste liggupplevlserna...

Tyckte vi skulle dela med oss av lite roliga och skumma upplevelser ni haft med krogligget.

Kan väl börja med en kille jag träffade för massa år sen. Han bjöd hem mig men då han lite generat ville att grannarna skulle slippa höra oss frågade han om vi inte kunde ha på lite hög musik i bakgrunden.

Kör till tänkte jag och han slog igång sin stereon. Vi körde på som aldrig förr sen mitt i akten kommer den där sportlåten "Den glider in"... Vad händer. Jo, han börjar sjunga med... lite sådär överförfriskad som vi var så fortsätter han samtidigt som han juckar i tackt med musiken. Han bredde sen på med "Den glider in rakt i fiiittan..." så jag funderade mer på vad grannarna hörde mest av den kvällen.

En annan kille jag låg med var nån riktig psychop. De flesta killar brukar vara rätt timida när de kommer, men den här, han vrålade som en gorilla. Jag höll fan på att skita på mig när han kom, långt innan mig. Sen fick jag fejka resten av akten för blev så jäkla nervig. Ligga där i ett halvtyst "uh, uh, uh, uh.... ÅHHHHHHHHHHHHHHH GAHHHHRRRRRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR JÖNSSONLIGAN!!!!!!!!!!"

• Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...
  • Anonym (Gaby)
    Anonym (T25) skrev 2016-05-17 21:42:13 följande:

En annan kille jag var kk med ett tag hade för vana att dra upp kalsongerna till armhålorna ungefär, tror det var för att han hade lite mage och ville att linningen på kalsongerna skulle hålla in den. Det knäppa var att han även klippt hål i grenen på alla sina kallingar för att "kuken får inte plats annars", och så fick han det att låta som att anledningen var att hans kuk var så massiv, och inte att han dragit upp kallingarna till öronen...

Hahaha alltså det måste sett helt sjukt ut?! Haha :D hängde kuken fritt liksom?
  • Anonym (T25)
    damboo skrev 2016-05-17 22:25:59 följande:

Har haft en del galna sexupplevelser men en gång för cirka 2 år sedan så hade jag och min tjejkompis sex. Det var bland det bästa sexet, helt djuriskt och galet sex!

Under sexakten så tar jag henne bakifrån och hon muspruttar. Först trodde jag att hon pruttade men det luktade inte och jag börjar småfnittra men försökte göra allt för att hon inte skulle höra, tror inte att hon hörde eller så försökte hon dölja det. Men vi fortsätter och fortsätter och där kom världens musprutt, fick en sådan skrattanfall att jag inte kunde fortsätta med sexet! Jag kunde tyvärr inte sluta skratta vilket det ledde till att jag blev slak och märkte på henne att hon blev röd i ansiktet och skämdes. Bad självklart om ursäkt och gjorde allt för att få henne att bli glad igen.

Var inte galet alls men kul tyckte jag att det var!

Haha, jag hade nog blivit lättad över att killen skrattade. Blir ju hur stelt som helst om det sker flera gånger och båda låtsas som ingenting.
    Anonym (Gaby) skrev 2016-05-17 22:37:58 följande:
    Jag såg ju inte det först, för han drog ju av sig byxorna och kalsongerna samtidigt, det var nån gång när jag såg hans underkläder och att det var hål i dem som jag började märka hur det låg till och sen såg hur det såg ut när han hade dem på sig :P han påminde om typ en äggkopp med en flörp som stack ut där nere.

• Anonym (fnissfniss)
    Anonym (T25) skrev 2016-05-17 22:41:10 följande:
    Haha, jag hade nog blivit lättad över att killen skrattade. Blir ju hur stelt som helst om det sker flera gånger och båda låtsas som ingenting.
    Anonym (Gaby) skrev 2016-05-17 22:37:58 följande:
    Jag såg ju inte det först, för han drog ju av sig byxorna och kalsongerna samtidigt, det var nån gång när jag såg hans underkläder och att det var hål i dem som jag började märka hur det låg till och sen såg hur det såg ut när han hade dem på sig :P han påminde om typ en äggkopp med en flörp som stack ut där nere.

Inte fattat vad man har kallingar till verkar det som mao...
  • Anonym (Gaby)
    Anonym (T25) skrev 2016-05-17 22:41:10 följande:

haha jag dör :D vilken syn!
  • Anonym (T25)
    Anonym (fnissfniss) skrev 2016-05-17 22:45:53 följande:
    Inte fattat vad man har kallingar till verkar det som mao...
    Nej precis. När vi lärt känna varann bättre föreslog jag att han helt enkelt kunde gå utan kallingar, men hans svar var att det är ofräscht...
  • Anonym (hehe)
    Anonym (brittas hål) skrev 2016-05-17 06:50:24 följande:
    Å där miste han sitt livs ligg....
    Ja, jag menar det! Jäkla klantskalle! Skrattande

Nä. Ärligt talat visste vi om innan båda två att han skulle iväg. Om vi hade börjat lite tidigare med att ha sex hade vi nog hunnit längre. Dessutom var det min kompis brorsa, så kanske lika bra att det blev som det blev...
  • Anonym (Fiasko)
    Anonym (Moi) skrev 2016-05-17 22:32:36 följande:

Hahahaha omg tyckte synd om killen lool den var st!!

Och jag som tycker mest synd om mig själv...! Hahahaha...
  • Anonym (Ät mitt ansikte)

Var på väg att få till det med ett ons när jag insåg att han gick igång som fan på att kalla mig för tant och mitt underliv för tantfitta. Han var dessutom rädd om sitt hår och så fort jag nuddade det så blev han hysterisk. 
    Jag avbröt.  

En annan gång hamnade jag med någon som ville att jag skulle "äta hans ansikte". Till saken hör att jag dagen innan hade tittat på en video med kannibalism som tema, så den där gistan dog rätt fort. Jag vet än idag inte vad han egentligen menade med det där och brydde mig inte om att ta reda på det heller. En sak är säker, jag tänker inte äta någons ansikte. 

• Anonym (hm)
    Anonym (Ät mitt ansikte) skrev 2016-05-18 10:18:55 följande:

Var på väg att få till det med ett ons när jag insåg att han gick igång som fan på att kalla mig för tant och mitt underliv för tantfitta. Han var dessutom rädd om sitt hår och så fort jag nuddade det så blev han hysterisk. 
    Jag avbröt.  

En annan gång hamnade jag med någon som ville att jag skulle "äta hans ansikte". Till saken hör att jag dagen innan hade tittat på en video med kannibalism som tema, så den där gistan dog rätt fort. Jag vet än idag inte vad han egentligen menade med det där och brydde mig inte om att ta reda på det heller. En sak är säker, jag tänker inte äta någons ansikte. 

Det undrar jag också. "eat pussy" har man ju hört talas om, men ansikte?
  • vargveum
    Anonym (hm) skrev 2016-05-18 12:24:14 följande:

Det undrar jag också. "eat pussy" har man ju hört talas om, men ansikte?

Jag förstår vad det betyder. Men hade nog uttryckt det på ett annat sätt med ett ons. Den enes kåtsnack, den andres kåtdödare...
Svar på tråden Konstigtaste liggupplevlserna...