• Anonym (Thinker)

INTIMRAKNING EFTER TRETTIO?

Hej

Som titeln på denna tråd anger så är min för undran utgör kvinnor och män intimrakning efter trettio års ålder?

Själv gör jag detta och har passerat trettio för några år sedan. Jag gör det mest för att det känns skönare och fräschare där ner men även för att jag föredrar också att min mot partner är det pga att det är mycket fräschare under Vaginalt och oralt sexueltumgänge. 

En sak som ytligare ligger i min fråga är är det viktigt att din partner, man som kvinna, one night stand också är det? ??Det skulle även vara intressant att veta varför är det så viktigt eller varför inte det är så viktigt   

• Svar på tråden INTIMRAKNING EFTER TRETTIO?
  • Anonym (Usch)
    Anonym (ansar) skrev 2016-07-12 20:34:21 följande:

Det är inga sjuka tankar, det är ett faktum. Ett barn har inga könshår - de är barn. En vuxen man eller kvinna har naturligt könshår vilket jag anser är manligt och kvinnligt. Eftersom åsikter efterfrågades i frågan gav jag min åsikt. Jag föredrar och tänder på män som har hår. Hår runt kuken och på hela kroppen, dock kan han vara kal på huvudet. Det signalerar manlighet för mig och gör att jag tänder.

Men usch. Tänder du på hårlösa huvuden? Själv kopplar jag ihop det med bebisar. Och förstår inte män som rakar bort kalufsen. Vill de se ut som bebisar? Nä för min del får det gärna vara naturligt manligt.
  • vargveum
    redwine skrev 2016-07-23 18:06:03 följande:

Du har tydligen träffat 1 eller 2 då?

Förstår inte?
  • Påven Johanna
    vargveum skrev 2016-07-24 19:39:24 följande:
    Förstår inte?
    redwine tycks insinuera att han fått mer fitta än du, varg - och att du därför inte vet vad du pratar om. redwines alla ligg har nämligen varit bebuskade medan din enda (eller möjligen dina två enda) ligg likt Barbie uppvisat en patetisk och hårlös snippa. 

Låt oss för säkerhets skull inte fråga redwine varför han vet hur 00-orna ser ut mellan benen. 
  • 8airam8

Snälla, berätta nu vad "ansa" är? Klippet man med sax? Trimmer? Bara bikinilinjen fast med rakhyvel?

• Anonym (Rakad-pung)

helrakad fitta är en självklarhet, är hellre utan sex annars...

• Mooomin
    8airam8 skrev 2016-07-24 20:17:55 följande:

Snälla, berätta nu vad "ansa" är? Klippet man med sax? Trimmer? Bara bikinilinjen fast med rakhyvel?

För mig är ansa, att korta ner med trimmer.
  • Anonym (Tänk innan du skriver.)
    redwine skrev 2016-07-18 23:05:11 följande:
    Intimrakning efter 30?......    Intimrakning = Patetiskt....
    Det ä r din åsikt, den har du rätt till.
    Men var det nödvändigt att ge dig på nån annan och hacka, räcker det inte med att du lever efter dina preferenser, utan att ge värdeomdömen om andra bara för att dom väljer annorlunda.
    Vet du, min mormor lärde mig något väldigt bra när jag var liten, hon brukade säga 
    "om du inte har något snällt att säga, så var tyst."
    Något du borde tänka på.
  • vargveum
    Påven Johanna skrev 2016-07-24 19:56:08 följande:

redwine tycks insinuera att han fått mer fitta än du, varg - och att du därför inte vet vad du pratar om. redwines alla ligg har nämligen varit bebuskade medan din enda (eller möjligen dina två enda) ligg likt Barbie uppvisat en patetisk och hårlös snippa. 

Låt oss för säkerhets skull inte fråga redwine varför han vet hur 00-orna ser ut mellan benen. 

Jaha ok, tack för tolkningen. Ja, nu är inte jag så superintresserad av om någon annan har fått ligga mer eller mindre än jag, berättar bara min erfarenhet.

Men jag undrar hur han får åldersspannet 35-51 att innebära en enda person? Kanske en personlighetsklyvning kan fixa det? Sedan har jag lärt mig i skolan att man använder uttrycket "alla" för antalet tre och uppåt. Annars blir det "båda", eller rätt och slätt "hon" :)
  • Anonym (Man 33)

Själv så har jag nästan alltid ansat mitt könshår. Men emellanåt kan det bli helrakat. Tjejen är nöjd så länge hon slipper hår i munnen.

Tjejen min har alltid haft ansad hårväxt, men har till min stora glädje på sista tiden haft helrakat. Hon är 34. Ansat eller helrakat funkar ju oralsex utan problem, men helrakat blev jag jättetänd på :)

• Anonym (Fia)

Framförallt väldigt viktigt för mig att män inte är helrakade - inte av något pedo associationsskäl utan för att jag tycker det ser ruskigt fult ut - avtändande fult. Trimmat så inte alltför långt är uppskattat, hårlös pung är ok, stubb är det dock inte så helst vaxat i så fall. "Ovanför" är det dock ett måste att det är ordentligt med hår kvar. Det är framförallt "vecket" mellan skaftet och kroppen jag inte vill se. 

Svar på tråden INTIMRAKNING EFTER TRETTIO?