• Anonym (Thinker)

INTIMRAKNING EFTER TRETTIO?

Hej

Som titeln på denna tråd anger så är min för undran utgör kvinnor och män intimrakning efter trettio års ålder?

Själv gör jag detta och har passerat trettio för några år sedan. Jag gör det mest för att det känns skönare och fräschare där ner men även för att jag föredrar också att min mot partner är det pga att det är mycket fräschare under Vaginalt och oralt sexueltumgänge. 

En sak som ytligare ligger i min fråga är är det viktigt att din partner, man som kvinna, one night stand också är det? ??Det skulle även vara intressant att veta varför är det så viktigt eller varför inte det är så viktigt   

• Svar på tråden INTIMRAKNING EFTER TRETTIO?
  • MammAmma
    Anonym (qrp) skrev 2016-07-11 19:12:53 följande:

Rakar du inte bikinilinje och rumpa heller?

Jag har inget hår som växer i ljumskarna eller ut på låren, så nej. Är inte vidare hårig någonstans på kroppen. Har lite hår som fortsätter bakåt efter blygdläpparna som jag rakar bort i samma veva som jag rakar blygdläpparna, eller om det - mot all förmodan - ska till att liggas.
  • Anonym (Quexet)

Har för det mesta "landningsbana", men det är lite olika beroende på humör. Sällan helrakad då jag inte riktigt trivs med det efter ca 12 timmar  

Hur sambon gör spelar ingen som helst roll, han är supersexig i vad som! Drömmer

• Anonym (Blä)
    Anonym (Shadow) skrev 2016-07-11 22:08:28 följande:

Jag rakar kuken och gjort i många år, känns fräscht

Har du hår på kuken? :D
  • Anonym (25)

Håller folk på med såna dumheter fortfarande? Det la jag ner när tonåren och dumheten var över. Klart man ansar och rakar (dock inte tight mot huden) på blygdläpparna. Men infektioner och finnar och kli helt i onödan. Bara dumt.

• Anonym (Rakar.)

30+ här. Både jag och karln rakar.

• Anonym (Hanna)
    Pussan skrev 2016-07-11 22:48:05 följande:

Det verkar vara tvärtom va? De yngre tjejerna är orakade numera. Jag är över 40 (långt över...) och skulle aldrig drömma om att träffa en karl utan att vara helt renrakad. Känner mig mycket fräschare och sexigare. Pervers? Kanske det då om du vill. Det har jag inget emot

Förstår känslan. Jag ser mig som orakad fast jag vaxar blygdläppar och bak mot rumpan. Vaxar inte själva trekanten dock.
  • Anonym (Hanna)

Tycker att det blir svårare och mer jobb att rengöra sig efter varje toabesök om man har hår på blygdläpparna. Kiss och mens fastnar ju typ i håret, så jag vaxar alltid de delarna.

• Anonym (Helrakad)
    Anonym (Hanna) skrev 2016-07-12 08:34:45 följande:

Tycker att det blir svårare och mer jobb att rengöra sig efter varje toabesök om man har hår på blygdläpparna. Kiss och mens fastnar ju typ i håret, så jag vaxar alltid de delarna.

Vilket vax? Är det inte svårt?
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Helrakad) skrev 2016-07-12 08:45:13 följande:

Vilket vax? Är det inte svårt?

Använder ett vax som min kompis använder på sin salong. Nej det är inte svårt efter lite övning. Det jag inte får bort epilerar jag bort. :)
Svar på tråden INTIMRAKNING EFTER TRETTIO?