• Anonym (Kvinna)

Tatuering på händerna!

Va tycker ni om dom som har tatuering på händerna? Vad får ni för intryck, känsla? :)

Eller tycker ni inget alls? Kul o höra folks riktiga åsikter! Jag har själv väldigt mycket tatueringar på hela kroppen (dock inte ansiktet).

• Svar på tråden Tatuering på händerna!
  • Mooomin
    Anonym (tattuerademannen) skrev 2016-07-20 16:56:06 följande:

Fast när du nu nämner musiker och tatuerare så låter det faktiskt som du rör dig i någon form av subkultur.

Men så är det inte. :)
  • Anonym (WT)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-07-20 21:15:21 följande:
    Jätte fel faktiskt!! Va e det som gör att du tycker det är wt??
    Det faktum att "ingen" som inte är WT spökar ut sig så, döper sina barn till Diesel eller så-
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (WT) skrev 2016-07-20 21:32:08 följande:

Det faktum att "ingen" som inte är WT spökar ut sig så, döper sina barn till Diesel eller så-

Haha så patetiskt du är!
  • Anonym (agda)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-07-20 16:43:53 följande:
    Ja akta dig, du blir automatiskt WT,pundare o kriminell om du skaffar tatueringar ;) o ointelligent dessutom!
    Ursäkta att jag lägger mig i här MEN man blir inte WT av att tatuera sig utan det är man redan innan om man väljer att "pryda" sin kropp med stora tatueringar och alldeles särskilt om man tatuerar ansikte, hals och/eller händer! WT rakt av.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (agda) skrev 2016-07-21 06:24:19 följande:

Ursäkta att jag lägger mig i här MEN man blir inte WT av att tatuera sig utan det är man redan innan om man väljer att "pryda" sin kropp med stora tatueringar och alldeles särskilt om man tatuerar ansikte, hals och/eller händer! WT rakt av.

Skit snack rakt av säger jag då! Asså e ni pensionärer hela bunten som har dessa fördomar??
  • Anonym (Otatuerad)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-07-21 09:22:16 följande:

Skit snack rakt av säger jag då! Asså e ni pensionärer hela bunten som har dessa fördomar??

Vad får dig att vara så fördomsfull och tro att de som tycker som agda är pensionärer? Vad har du fått den värderingen ifrån? Det känns om du inte är trygg i dina val utan måste gå i försvar och försvara en massa människor som du inte känner. De känns inte längre som att du tycker att det är kul att få veta folks riktiga åsikter om tatuerade händer och tatueringar överlag, som du skrev i trådstarten.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Otatuerad) skrev 2016-07-21 10:36:29 följande:

Vad får dig att vara så fördomsfull och tro att de som tycker som agda är pensionärer? Vad har du fått den värderingen ifrån? Det känns om du inte är trygg i dina val utan måste gå i försvar och försvara en massa människor som du inte känner. De känns inte längre som att du tycker att det är kul att få veta folks riktiga åsikter om tatuerade händer och tatueringar överlag, som du skrev i trådstarten.

Jo ja vill absolut veta va folk tycker, för ja tycker att det e sorgligt att folk fortfarande har såna fördomar, när de e så vanligt som det är idag! Men skulle aldrig avstå från att göra en tatuering bara för stt folk som ni har fördomar, aldrig! Ja e väldigt trygg o säker i vem jag är och i mina val!
  • Anonym (Otatuerad)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-07-21 11:03:28 följande:

Jo ja vill absolut veta va folk tycker, för ja tycker att det e sorgligt att folk fortfarande har såna fördomar, när de e så vanligt som det är idag! Men skulle aldrig avstå från att göra en tatuering bara för stt folk som ni har fördomar, aldrig! Ja e väldigt trygg o säker i vem jag är och i mina val!

Varför svarade du inte endast på mina två frågor?

Varför vald du istället att bara att försvara dig och dina val om du är så väldigt säker och trygg i dina val och vem du är? Du kan inte ensam förändra alla andra människor som inte har dina erfarenheter och värderingar...
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Otatuerad) skrev 2016-07-21 11:42:31 följande:

Varför svarade du inte endast på mina två frågor?

Varför vald du istället att bara att försvara dig och dina val om du är så väldigt säker och trygg i dina val och vem du är? Du kan inte ensam förändra alla andra människor som inte har dina erfarenheter och värderingar...

För att jag har rätt att svara va fan ja vill! Det dö!
  • MissNastrax
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-07-20 16:43:53 följande:

Ja akta dig, du blir automatiskt WT,pundare o kriminell om du skaffar tatueringar ;) o ointelligent dessutom!

Ja tydligen, trots att jag har massa piercingar så har stora företaget (i sthlm helt okej lön) låtit mig sitta med ekonomi och sånt där som kräver några hjärnceller... herregud, en tatuering kanske gör mig korkad nog att inte ens kunna debet och kredit ;) får kanske börja städa då istället på kontoret.
Svar på tråden Tatuering på händerna!