• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • emmeliiee

Gjorde ett positivt test den 2/8 ???? Enligt appen bf 7/4.

25 år, sambon är 36. Vi har en son som fyller 3 i slutet på oktober. Så nu ska det bli roligt med en liten igen.

• emmeliiee

Gjorde ett positivt test den 2/8 :) Enligt appen bf 7/4.

25 år, sambon är 36. Vi har en son som fyller 3 i slutet på oktober. Så nu ska det bli roligt med en liten igen.[/quote]

• hejlina

Jag hoppar också in här! Plussade igår och borde ha BF runt april/maj, inte säker, haha.

Är 24 år, bor i Sundsvall och det är första barnet. Känns fortfarande overkligt och jag har absolut noll koll på vad man ska göra nu..

Grattis till alla som plussat! :D

• mariama
    emmeliiee skrev 2016-08-03 23:37:06 följande:

Gjorde ett positivt test den 2/8 :) Enligt appen bf 7/4.

25 år, sambon är 36. Vi har en son som fyller 3 i slutet på oktober. Så nu ska det bli roligt med en liten igen.

[/quote]
    hejlina skrev 2016-08-04 09:18:07 följande:

Jag hoppar också in här! Plussade igår och borde ha BF runt april/maj, inte säker, haha.

Är 24 år, bor i Sundsvall och det är första barnet. Känns fortfarande overkligt och jag har absolut noll koll på vad man ska göra nu..

Grattis till alla som plussat! :D

Grattis till er :) kom över till facebookgruppen istället om ni vill, där är det mer aktivitet än här! Skicka e-postadress till iris b så skickar hon inbjudan till den hemliga gruppen :)
  • hejlina

Hittar ingen "iris b" haha. Vill gärna vara med i gruppen på facebook iallafall. :)

• jonie
    hejlina skrev 2016-08-04 11:52:14 följande:

Hittar ingen "iris b" haha. Vill gärna vara med i gruppen på facebook iallafall. :)

Hon var den första som svarade här så hå till första sidan med inlägg så kan du klicka till hennes profil därifrån
  • Tigger78

Irish B, jag vill gärna vara med jag med på Facebook gruppen. BF 9/4. Va hittar jag dig så jag kan skicka namn mm

• Myline

Ringde precis MVC. Känns så knäppt, samtidigt som det är spännande. Haha :) nu har vi i alla fall fått en tid för inskrivningssamtal :)

Svar på tråden BF April 2017