• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Sanandra
    iris b skrev 2016-07-30 13:41:21 följande:
    Ja appen är urkass :( har tyvärr inte fått ngt meddelande från dig
    Fått nu?:)
  • jonie
    iris b skrev 2016-07-30 13:44:19 följande:

Facebookgruppen är hemlig! Ingen kan se att du är medlem. Skicka ett meddelande till mig med er mailadress om ni vill vara med :) då skickas en länk och via den kan ni gå med i gruppen.

Skickade precis jag med, kom det fram? :)
  • LinnJanuari

Hej gullisar! Plussade igår morse, bim imorgon söndag 31/7. Har en son på 6,5 månad som kom i januari. Chocken då jag gjorde ett test i omsdags som visade negativt, men det var första månaden vi försökte så vi är så tacksamma! Vi har velat haft våra barn tätt så vi kände att det var dags. Vår son är otroligt snäll och nöjd så vi skräms inte (ännu) ;)..

Bf 8/4, ser så mycket fram emot detta men är nervös för eventuellt kommande illamående. Just nu har jag NOLL symptom, med vår son hade jag så ömma tuttar att jag vaknade mitt i natten. Jag är 26 år i år och min sambo blev precis 32 och vi bor i Södermanland. Är gärna med i en FB grupp. :)

• haannah
    LinnJanuari skrev 2016-07-30 19:25:29 följande:

Hej gullisar! Plussade igår morse, bim imorgon söndag 31/7. Har en son på 6,5 månad som kom i januari. Chocken då jag gjorde ett test i omsdags som visade negativt, men det var första månaden vi försökte så vi är så tacksamma! Vi har velat haft våra barn tätt så vi kände att det var dags. Vår son är otroligt snäll och nöjd så vi skräms inte (ännu) ;)..

Bf 8/4, ser så mycket fram emot detta men är nervös för eventuellt kommande illamående. Just nu har jag NOLL symptom, med vår son hade jag så ömma tuttar att jag vaknade mitt i natten. Jag är 26 år i år och min sambo blev precis 32 och vi bor i Södermanland. Är gärna med i en FB grupp. :)

Åh vad glad jag blir. Jag har en dotter född i januari och plussade i början av veckan :) kul med en som är i "samma situation" :) hehe
  • Cattizzz83

Hej!

Plussade i måndags och tror vd blir i april ???????? Väntar vårt 4e barn! Är livrädd för MF, då vi hade ett i maj i år..

Vill gärna vara med i Fb gruppen! Hur gör jag för att komma med?

Ha en bra kväll!

/Cattis

• mariama
    Cattizzz83 skrev 2016-07-30 20:41:03 följande:

Hej!

Plussade i måndags och tror vd blir i april ???????? Väntar vårt 4e barn! Är livrädd för MF, då vi hade ett i maj i år..

Vill gärna vara med i Fb gruppen! Hur gör jag för att komma med?

Ha en bra kväll!

/Cattis

Lukas2012 skrev 2016-07-30 20:06:05 följande:

Hur kommer jag åt gruppen på fb?!

LinnJanuari skrev 2016-07-30 19:25:29 följande:

Skicka meddelande till "iris b", hon har skrivit i några inlägg ovanför så hittar ni henne! Skicka er e-mail till henne så får ni en inbjudan till Facebookgruppen på mailen! :)
Svar på tråden BF April 2017