LinnJanuari skrev 2016-07-31 09:38:38 följande:
HAHA jag sa det till min sambo, att om man hade tänkt till lite så hade man köpt en bugaboo donkey från början! Det gjorde tyvärr inte vi, men däremot har jag ju en ursäkt till att köpa en nu om jag vill ;) haha.
Absolut, jag håller med dig. Folk får respektera hur situationen är precis som jag accepterar och respekterar att vissa bara vill ha 1 barn, vissa 10 barn eller vissa många år mellan varje barn. Det är ju helt och hållet upp till var och en. MEN samtidigt kan jag inte låta bli att känna "skam" hur jäkla konstigt det än låter!! herregud, jag tycker det känns jobbigt att behöva berätta för familj så småningom att jag är gravid igen, så himla löjligt!!
åh men samma här med illamåendet. känner ingenting nu nästan, men när jag väntade dottern var det värst mellan vecka 7-12 typ, innan det kom tillbaka ca vecka 19-20 :O USCH! Nu har man ju som sagt en bebis att ta hand om samtidigt ;) hehe.. Åh jag förstår dig att du vill ha en av varje, det skulle jag också tycka var otroligt roligt om det blev en pojke för oss nu :) Men en till flicka vore underbart det också förstås. vem vet, det kanske är tvillingar ;) hehe.. Det lär ju visa sig inom sinom tid! haha. Herregud vad du har lättat upp det här för mig, min panik börjar lägga sig ;)