• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • AM8
    haannah skrev 2016-07-30 20:14:32 följande:

Åh vad glad jag blir. Jag har en dotter född i januari och plussade i början av veckan :) kul med en som är i "samma situation" :) hehe

Åh vad roligt, här är en tredje! Min lille kille är också född i januari i år. Har inte vågat ta ett test men gjorde idag och visst var det superpositivt... Blandade känslor detta!
  • 1315

[quote=76847462][quote-nick]safre skrev 2016-08-02 08:05:47 följande:[/quote-nick]

Jag är gravid med tredje barnet och har bf 7/4.

Vi bor strax utanför Malmö.

Är alltså i vecka 5 nu och har symptom som illamående från och till, molvärk, tröttare än vanligt samt riktigt kasst humör haha!

Grattis till ditt pluss!!!

• 1315
    safre skrev 2016-08-02 08:05:47 följande:

Testade med 3 olika test imorse - ingen tvekan om att jag är gravid. BF 10/4 enligt apparna. 

Så himla spännande!!!

Har ni några symtom?

Finns här någon annan i Skåne?

Jag är gravid med tredje barnet och har bf 7/4.

Vi bor strax utanför Malmö.

Är alltså i vecka 5 nu och har symptom som illamående från och till, molvärk, tröttare än vanligt samt riktigt kasst humör haha!

Grattis till ditt pluss!!!
  • Gviebkehej

Hej, plusade på sticka 22/7 gjorde digital dagen efter och visade gravid 2-3 veckor. 1 april är uträknat enligt apparna. :) första barnet. :) nu har man laddat ner appar. Vad ska man ta för nästa steg? :)

• haannah
    AM8 skrev 2016-08-02 15:32:20 följande:
    Åh vad roligt, här är en tredje! Min lille kille är också född i januari i år. Har inte vågat ta ett test men gjorde idag och visst var det superpositivt... Blandade känslor detta!
    Vad kul!! :) hehe förstår dig med de blandade känslorna, det är samma här! :)
  • Amandaha
    iris b skrev 2016-07-28 11:51:52 följande:

Jag har skapat en hemlig grupp på facebook nu. Ni som vill vara med: Skriv ett meddelande till mig här med ert namn och ev hur er profilbild ser ut så lägger jag till er! April 2017 heter gruppen.

Jag vill gärna vara med. Jag skrev ett meddelande till dig :)
  • LinnJanuari
    AM8 skrev 2016-08-02 15:32:20 följande:

Åh vad kul!! Var fin son också ditt första barn? Vad galet att vi är tre stycken :D Gå med i FB gruppen! :D
  • EBLF

Hej alla! Jag plussade idag, så himla glad och överraskad :) Är 32 år, första barnet och får mitt bf till 9/4.

Fick missfall i våras i v. 9, så glad över att jag lyckats bli gravid igen! Förra graviditeten var jag bara orolig och nojjig över mf, vågade knappt glädjas något. Denna gången känner jag bara ett lugn, vet att man inte kan påverka ändå och det är bara jobbigt att gå runt och nojja i onödan. Ska bara försöka njuta och vara lycklig över det lilla liv som börjat växa i mig <3 Vill jättegärna gå med i fb-gruppen :)

• AM8
    LinnJanuari skrev 2016-08-02 21:43:50 följande:

Åh vad kul!! Var fin son också ditt första barn? Vad galet att vi är tre stycken :D Gå med i FB gruppen! :D

Japp det var han! Jätteknäppt, och alla tre januari också?! Haha :) ska gå med, väntar på inbjudan i mailen!
  • Lottni

Grattis till alla pluss!

Jag hoppar in här då jag också nyligen plussat och får BF till 9/4. 
    Det är första barnet för mig och min sambo. Vi bor i Stockholm. :)

Svar på tråden BF April 2017