• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Signealice

Åh jag hittade jag hit!

Har just plussat och tror att bf blir i början på april 2017. Så spännande! Detta blir vårt andra barn.

Hur mår ni? Känner ni något än?

Jag känner lite molvärk i magen och lite i brösten men inte alls mycket.

• Amandiiiii

Är 23 år och bor i Skåne och är i vecka 6! Så BF (om allt går som det ska vill säga, då jag är livrädd för missfall) är i början av April 2017! Vill gärna vara med i er FB-grupp och följas åt :)

• mariama
    Amandiiiii skrev 2016-07-29 22:08:52 följande:

Är 23 år och bor i Skåne och är i vecka 6! Så BF (om allt går som det ska vill säga, då jag är livrädd för missfall) är i början av April 2017! Vill gärna vara med i er FB-grupp och följas åt :)

Klart du ska vara med, välkommen!! :)
  • Eloons
    Lukas2012 skrev 2016-07-29 21:30:41 följande:

Jag vill va med :)

Välkommen! :)
    Signealice skrev 2016-07-29 21:37:37 följande:

Åh jag hittade jag hit!

Har just plussat och tror att bf blir i början på april 2017. Så spännande! Detta blir vårt andra barn.

Hur mår ni? Känner ni något än?

Jag känner lite molvärk i magen och lite i brösten men inte alls mycket.

Hej, välkommen!

Jag mår bra, molvärk och ont i brösten, börjar märka av vissa dofter som jag inte klarar av och nästan spyr av... För mycket parfym och röklukt haha :)
  • Sanandra

Hej!

Plussade igår och bf 31/3 men tror det kommer bli en april-bebis. Är mitt tredje barn. Är gärna med i facebookgruppen om den är hemlig????

• jonie

Hej! Jag plussade totalt oväntat och oplanerat med nummer 3 i morse. Är fortfarande i chock.. BIM 4/8.. Mina barn är födda 2013 och 2014 och jag är 33 år. Hakar gärna på här :)

• Sanandra
    iris b skrev 2016-07-28 11:54:05 följande:

Förresten, det räcker med e-postadress! Så blir det enklare :)

Tror jag skickat till sig men appen fungerar så dåligt!
  • iris b
    Sanandra skrev 2016-07-30 12:14:21 följande:
    Tror jag skickat till sig men appen fungerar så dåligt!
    Ja appen är urkass :( har tyvärr inte fått ngt meddelande från dig
  • iris b

Facebookgruppen är hemlig! Ingen kan se att du är medlem. Skicka ett meddelande till mig med er mailadress om ni vill vara med :) då skickas en länk och via den kan ni gå med i gruppen.

Svar på tråden BF April 2017