• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Maria8989

Svagt pluss på stickan

-5 BIM

Blir ta ett nytt test efter några dagar känns lite overkligt just nu

Har 2 flickor på 5år & 7.5år

(även svagt pluss tidigt med bägge två)

Tog ut min spiral i juni

27år å varit ensamstående i 4år jag å barnens pappa hittade tillbaka till varann å känns bättre än aldrig förr

Å vi är redå för syskon till våra flickor

• safre

Hej!

Grattis till alla era plus! Jag fick ett jättesvagt plus i torsdags morse, ett lite tydligare men fortfarande svagt ett i lördags. Vi har precis börjat försöka så vi är nog båda lite chockade och det känns overkligt! Vet ju inte ens om det stämmer. Ska ta ett nytt test imorgon (om jag vågar) - hur säker kan man vara på de svaga plussen?

Detta är första barnet, och det känns jättespännande och jätteläskigt. Vi bor i Skåne och jag vill gärna vara med i facebookgruppen. 

• Carolisa

Jag har tre dagar i rad fått svaga plus på stickorna men samtliga har kommit upp efter att tiden på tre minuter har gått. Är det bara torkstreck då?

• Amandaha
    Carolisa skrev 2016-08-01 12:35:37 följande:

Jag har tre dagar i rad fått svaga plus på stickorna men samtliga har kommit upp efter att tiden på tre minuter har gått. Är det bara torkstreck då?

Sådär såg mitt också ut fast ännu ljusare :) jag tog sedan ett Clearblue digital för att vara säker :)
  • mariama

[quote=76845394][quote-nick]Carolisa skrev 2016-08-01 12:43:42 följande:[/quote-nick][/quote]

Nej det tror jag inte, torkstreck är inte så vanligt och inte flera dagar i rad! Det är nog positivt :) mina har också varit svaga sådär, men tog clearblue digital imorse som visade gravid, är på BIM-1 :)

• 1315
    mariama skrev 2016-08-01 15:45:42 följande:

[quote=76845394][quote-nick]Carolisa skrev 2016-08-01 12:43:42 följande:[/quote-nick]

Nej det tror jag inte, torkstreck är inte så vanligt och inte flera dagar i rad! Det är nog positivt :) mina har också varit svaga sådär, men tog clearblue digital imorse som visade gravid, är på BIM-1 :)[/quote]

Grattis :) När du tog cb digital, visar den 1-2 veckor för dig då? Eller 2-3? :)
  • Myline

Hej hej! Hoppar in här. Hade BIM idag och var bara tvungen att köpa ett test. Jag hade lovat mig själv att inte testa innan BIM haha :) Jag hann knappt lägga ner stickan så kom det fram ett solklart plus! Jag som hade tänkt att jag skulle berätta det för sambon på något roligt sätt kunde inte hålla mig. Jag sprang ut och visade stickan direkt. Hela jag skakade! Vi är så glada! Andra försöket, första barnet. Enligt apparna blir BF 6e eller 7e april :)

• Myline
    lottaliten skrev 2016-07-25 15:35:03 följande:

Tog ett CB plus nu när jag kom hem, även det svagt (men synligt) plus.. Ojoj, BF 5/4 :D

(svimmar)

Fråga: Någon annan som har trådiga flytningar?

Grattis!! Gud vad roligt, nu kan vi fortsätta följas här :D (meddelandefunktionen funkar sådär i telefonen. Kanske funkar den bättre från datorn? Haha )
  • safre

Testade med 3 olika test imorse - ingen tvekan om att jag är gravid. BF 10/4 enligt apparna. 

Så himla spännande!!!

Har ni några symtom?

Finns här någon annan i Skåne?

Svar på tråden BF April 2017