• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • sandiepie
    Eloons skrev 2016-07-25 10:58:32 följande:

Hej! Välkommen hit :) vi håller tummarna att det går hela vägen den här gången :)

Tack! Det vore underbart att äntligen få vara med om en fullgången graviditet :)
  • sandiepie
    Aprilsthlm skrev 2016-07-25 10:51:49 följande:

Hej!

Vad roligt, hoppas det går bra med allt! :)

Hej! Tack detsamma! Vore kul att följas åt här :)
  • Hoppaspåattblifem

Hej! Hoppar in hos er här med!
    Plussade tydligt idag! Väntar tredje barnet bf 5/4
    Tredje graviditeten för i år, fått ett missfall i vecka 5 o ett i vecka 11.. Hoppas hoppas så att det går hela vägen denna gången...
    Grattis till er alla som plussat!! :)

• sandiepie
    Hoppaspåattblifem skrev 2016-07-25 13:08:45 följande:

Hej! Hoppar in hos er här med!

Plussade tydligt idag! Väntar tredje barnet bf 5/4

Tredje graviditeten för i år, fått ett missfall i vecka 5 o ett i vecka 11.. Hoppas hoppas så att det går hela vägen denna gången...

Grattis till er alla som plussat!! :)

Hej! Grattis själv!! Håller tummarna för dig :)
  • iris b

Vad många med bf 5/4:) kul!
    Jag är 32 år,gift och har en pojke född i september -13. I maj -15 blev jag gravid men i v12 visade det sig vara en mola/druvbörd så jag blev skrapad samma dag det upptäcktes. Efter det fick jag graviditetsförbud till maj-16. Så på andra försöket tog det sig.
    Har börjat få bruna flytningar o molvärk i magen nu :( vet att det är vanligt och det inte behöver betyda ngt.. Hade såhär när jag väntade min son med.. Men blir iaf orolig. :(

• lottaliten

Tog ett CB plus nu när jag kom hem, även det svagt (men synligt) plus.. Ojoj, BF 5/4 :D

(svimmar)

Fråga: Någon annan som har trådiga flytningar?

• Eloons

Stort grattis till alla som kommer till gruppen och har plussat! Jättekul :D

• Amandaha

Hej! I går tog jag två test som visade svaga ljusrosa plus.. jag trodde verkligen att det var spök men idag tog jag ett digitaltest som bevisade att det stämde.

• Eloons
    Amandaha skrev 2016-07-26 07:04:58 följande:

Hej! I går tog jag två test som visade svaga ljusrosa plus.. jag trodde verkligen att det var spök men idag tog jag ett digitaltest som bevisade att det stämde.

Grattis! :) har du några symtom?
Svar på tråden BF April 2017