• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • mariama
    Skyrocket skrev 2016-07-28 09:16:20 följande:

Hej allihopa. Jag plussade för en och en halv vecka sedan och har bf runt den 28/3. Har dock flyttats på RUL med båda tidigare så räknar kallt med en april bebis. Är det okej om jag är här med er också?

Om ni vill kan jag skapa en hemlig fb-grupp för oss. Eller har någon redan gjort det? :)

Det vore jättekul!! Vet inte om nån har fixat förstås då jag själv är ny här men en sån måste vi ju ha :)
  • emmymichaela

Verkligen skönt! Vi trodde inte det skulle ta sig så snabbt men det var likadant sist och det är jag såklart tacksam för! :) Jag känner också så, har verkligen inte förstått det ännu med tanke på att man redan har en liten hemma som tar upp all tid så man knappt hinner tänka eller känna efter om man känner sig annorlunda.

Jag mår jättebra än så länge, blir lätt andfådd precis som förra graviditeten och jag väntar bara på illamåendet som kom som en blixt från en klar himmel i vecka 7 sist... Har jag tur så slipper jag det denna gången men jag räknar med att må illa ett par månader denna gången också ;) Hur mår du?

haannah skrev 2016-07-28 08:47:41 följande:

Hej! Vad skönt att höra att det är en till i samma sits som mig! Haha. Är också i 4+4 idag, och min dotter är född i slutet av januari. Jag har så svårt att ta in den här graviditeten med tanke på att jag typ inte känner någonting, inga symtom eller så än. Hur mår du? :)

• Desahn
    Aprilsthlm skrev 2016-07-27 15:20:12 följande:
    Hej!

Ja det är första barnet, så eftetlängtat :) <3

Är det ditt första? :)

Åh, hoppas det bara är ordentlig växtvärk!
    Förstår det! Grattis :)

Det är andra barnet för mig :) kommer ihåg att de stramade och drog i magen länge under graviditeten :D är nog inget att oroa sig för <3
  • iris b

Jag försökte göra en fb-grupp förut men då måste man bjuda in vänner för att kunna starta upp en? Eller kan man göra på något annat sätt?

• Skyrocket
    iris b skrev 2016-07-28 10:04:28 följande:

Jag försökte göra en fb-grupp förut men då måste man bjuda in vänner för att kunna starta upp en? Eller kan man göra på något annat sätt?

Såg det också. Men om jag lägger till dig som vän på FB så kan vi ju skapa gruppen sen. skicka ditt namn och hur din profilbild ser ut i ett meddelande här så ordnar jag det
  • Amandaha
    Skyrocket skrev 2016-07-28 10:19:07 följande:

Såg det också. Men om jag lägger till dig som vän på FB så kan vi ju skapa gruppen sen. skicka ditt namn och hur din profilbild ser ut i ett meddelande här så ordnar jag det

Kul med en fb-grupp :) jag är gärna med där så skriv gärna sedan så att det går att hitta dit! :)
  • frokenY
    Amandaha skrev 2016-07-28 10:31:32 följande:
    Kul med en fb-grupp :) jag är gärna med där så skriv gärna sedan så att det går att hitta dit! :)
    Kul med grupp!! :) Gör ni den hemlig så det inte dyker upp "har gått med i bebis april 2017" i ens logg :p
  • Desahn
    frokenY skrev 2016-07-28 10:40:21 följande:
    Kul med grupp!! :) Gör ni den hemlig så det inte dyker upp "har gått med i bebis april 2017" i ens logg :p
    Man behöver inte göra den hemlig för det :) bara "sluten" :)
  • mariama

Det kanske är skönt med hemlig grupp såhär tidigt, den kan ju vara sluten senare! Är den bara sluten så kan man ändå se medlemmar,t.ex ens facebookvänner!

• iris b
    Desahn skrev 2016-07-28 11:18:28 följande:
    Man behöver inte göra den hemlig för det :) bara "sluten" :)
    Räcker det alltså med att ha gruppen som sluten? Ser ingen på min vänlista då att jag är med?
Svar på tråden BF April 2017