• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • iris b

Jag har skapat en hemlig grupp på facebook nu. Ni som vill vara med: Skriv ett meddelande till mig här med ert namn och ev hur er profilbild ser ut så lägger jag till er! April 2017 heter gruppen.

• iris b

Förresten, det räcker med e-postadress! Så blir det enklare :)

• Norbottensfia

Vad kul med en grupp, skickar min epost alldeles strax :)

• Desahn
    mariama skrev 2016-07-28 11:42:38 följande:

Det kanske är skönt med hemlig grupp såhär tidigt, den kan ju vara sluten senare! Är den bara sluten så kan man ändå se medlemmar,t.ex ens facebookvänner!

Ja, visst kan man ha sluten i början :) men dina fb vänner kommer aldrig se att du är medlem i en sluten grupp. Bara om de själva skulle vara med i gruppen
  • mariama
    Desahn skrev 2016-07-28 13:23:48 följande:

Ja, visst kan man ha sluten i början :) men dina fb vänner kommer aldrig se att du är medlem i en sluten grupp. Bara om de själva skulle vara med i gruppen

Ja det är sant :) Men jag var med i en februarigrupp 2015 och när jag skulle söka på den så råkade 2017 komma upp och om jag gick in på den såg jag ett par vänner! Lite långsökt förstås men ändå :)
  • Amandaha
    mariama skrev 2016-07-28 13:54:13 följande:

Ja det är sant :) Men jag var med i en februarigrupp 2015 och när jag skulle söka på den så råkade 2017 komma upp och om jag gick in på den såg jag ett par vänner! Lite långsökt förstås men ändå :)

På sluten kan man se vilka som är medlemmar! På hemlig kan man inte det :)
  • Eloons

Vad har ni för tankar och funderingar kring kub? Och hur gamla är ni? :)

• mariama
    Eloons skrev 2016-07-29 05:53:23 följande:

Här erbjuds vi inte kub om vi inte är minst 35, tror inte ens att vi kan betala för det för att få det. Jag är 26. Skulle väl kunna åka till någon större stad och betala för kub om vi verkligen ville, men det kommer vi inte göra :)
  • frokenY
    Eloons skrev 2016-07-29 05:53:23 följande:

Jag är 29, och tror inte jag kommer göra det. Om testet skulle visa förändringar känns det lite som att leka Gud (fast jag inte är troende), att besluta vem som får leva och vem som inte får det. Och det vill jag inte. 
Svar på tråden BF April 2017