• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Amandaha
    Eloons skrev 2016-07-26 08:31:31 följande:

Grattis! :) har du några symtom?

Tack! :) Nja, jag har en konstig smak i munnen (metall) annars inga symptom än :)

Jag skulle dock verkligen behöva lite tips...min bästa vän vill ha med mig ut och dricka vin till helgen, jag vill dock inte berätta att jag är gravid riktigt än. Har ni några bra tips på bra bortförklaringar :)?
  • ally01
    lottaliten skrev 2016-07-26 08:50:50 följande:

Berätta gärna om era symtom! :)

Jag upplever mest ömma och svullna bröst:) känner även av lite stickningar och mens liknande smärta i barnmagen. Går in i v.5 nu:)
  • ally01
    Amandaha skrev 2016-07-26 08:50:00 följande:

Tack! :) Nja, jag har en konstig smak i munnen (metall) annars inga symptom än :)

Jag skulle dock verkligen behöva lite tips...min bästa vän vill ha med mig ut och dricka vin till helgen, jag vill dock inte berätta att jag är gravid riktigt än. Har ni några bra tips på bra bortförklaringar :)?

Jag gick och smygköpte alkoholfritt vin ute på en bar förra helgen:) ingen som märkte nått.
  • Eloons
    Amandaha skrev 2016-07-26 08:50:00 följande:

Jag är själv i den sitsen, min pappa fyller 50 och ska firas med buller och bång och så ska inte jag dricka alkohol... Just nu har jag dock lägligt ont i min visdomstand, jag alltid haft ganska mycket problem med dom, så funderar på att säga att jag går på penicillin :)
  • Eloons
    lottaliten skrev 2016-07-26 08:50:50 följande:

Berätta gärna om era symtom! :)

Väldigt ömma bröstvårtor, synliga ådror i brösten, molvärk och sen kan jag börja känna mig illamående om jag inte äter regelbundet eller tidigt på morgonen
  • lottaliten

Jag sitter här nu med puls på 200 och panik! Jag har tagit 4 "vanliga" stickor-test från billiga tester, och 2 clear blue (de för tidig testning) och samtliga har visat svaga streck. (jo, jag har flippat lite med testningen).. Så, jag körde just ett CB digital.. Inte gravid!! Hur är det möjligt!? Kan man få så många spökstreck? Eller är det för tidigt för CB digital? Min mens är ju beräknad först i helgen..

Någon?

• Amandaha
    lottaliten skrev 2016-07-26 09:53:30 följande:

Jag sitter här nu med puls på 200 och panik! Jag har tagit 4 "vanliga" stickor-test från billiga tester, och 2 clear blue (de för tidig testning) och samtliga har visat svaga streck. (jo, jag har flippat lite med testningen).. Så, jag körde just ett CB digital.. Inte gravid!! Hur är det möjligt!? Kan man få så många spökstreck? Eller är det för tidigt för CB digital? Min mens är ju beräknad först i helgen..

Någon?

Det kan ju vara lite tidigt. Jag skulle fått mens för tre dagar sedan och mitt cb digital visade på 1-2 veckor idag.. du kanske bara måste vänta lite. Hoppas det går bra för dig! Håller tummarna
  • Julie92

Tja brudar! Hoppar in här hos er! Grattis till era plus! Jag plussade på första försöket (andra barnet) den 18juli (bim-7) :D

apparna säger olika datum men går jag efter senaste mensen är den lilla bebisen beräknad den 2 april ? mina symptom är ömma bröst! Men är bara på bim+1 idag så är inte konstigt att jag inte har fler.

• Desahn

Hej! Plussade idag och har försökt beräkna och bf är 6 april 2017! Har ni skapat någon Facebook grupp ännu? Grattis allihopa för era plus! :)

Svar på tråden BF April 2017