Julie92 skrev 2016-07-26 16:06:31 följande:
Tja brudar! Hoppar in här hos er! Grattis till era plus! Jag plussade på första försöket (andra barnet) den 18juli (bim-7) :D
apparna säger olika datum men går jag efter senaste mensen är den lilla bebisen beräknad den 2 april ? mina symptom är ömma bröst! Men är bara på bim+1 idag så är inte konstigt att jag inte har fler.
Hej! Härligt, välkommen hit! :)
Desahn skrev 2016-07-26 17:53:43 följande:
Hej! Plussade idag och har försökt beräkna och bf är 6 april 2017! Har ni skapat någon Facebook grupp ännu? Grattis allihopa för era plus! :)
Hej! Grattis! Nej ingen Facebookgrupp än, man kanske ska sitta och knåp ihop en!
Mariaelin skrev 2016-07-26 23:10:39 följande:
Hej!
Hoppar in här jag med. 23 år, första barnet och andra försöket.
Vecka 4+6, ena appen säger första april och andra sista mars BF. Tror mer på april då jag har lite längre cykel än genomsnittet.
Mina symtom hittills har varit lite finnar i ansiktet, vita flytningar och svullen mage (fått lägga undan tajtaste jeansen redan). Trött på kvällarna men har alldeles för mycket energi på dagarna, antar att det är för att det är så nytt fortfarande.
Det ska bli kul att följas åt!
Hej! Va kul, grattis! Ska bli kul att kunna diskutera med alla tjejer här inne :)