sigge1235 skrev 2016-08-16 17:22:03 följande:
Självklart är jag jätteorolig för missfall och när man läser om det så verkar det oftast låta att "avsaknad av symptom" är den största varningsklockan. Vilka symptom tror ni främst åsyftas då? Kan vissa försvinna direkt i början av ett missfall? Nojjig över att det gör ont lite i ryggslutet ibland men har svinömma bröst och drömmer helt sjuka drömmar varje natt iaf :-P
Jag är med nojig. Fick missfall förra graviditeten för ca 3 månader sedan. Men då kände jag på en gång att något var fel. Hade ont från typ dag 1, först trodde jag att det va livmodern som växte men smärtan kändes tillslut som knivhugg. började blöda 1 vecka senare och fattade då att det va missfall.
Denna gången har jag inte ont alls. Ända symptomen jag känner är ömma bröst och extrem trötthet. Samt att jag växlar mellan att svettas ihjäl till att sedan frysa, har även mycket drömmar och graviditet och barn sedan jag plussade så jag känner mig ifs lite lugnare denna gången. :)
Håller alla tummar och tår att det ska gå hela vägen för alla oss här i tråden! ?