• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Ice Age
    kristina86 skrev 2016-08-17 11:43:23 följande:

Ska vi göra en dold facebookgrupp för alla som ska få aprilbebisar?

det finns redan! skriver ett internmedelande till dig
  • Jaasmine91

5+0 för mig idag. Ända känningarna är ont i bröstvårtorna och trötthet.

Tog CB digital i fredags förra veckan visade, 2-3 v då men vet inte om jag ska ta ett nytt denna veckan ocj se om det har stigit i veckor?

• mamalolo
    Jaasmine91 skrev 2016-08-17 13:28:25 följande:

5+0 för mig idag. Ända känningarna är ont i bröstvårtorna och trötthet.

Tog CB digital i fredags förra veckan visade, 2-3 v då men vet inte om jag ska ta ett nytt denna veckan ocj se om det har stigit i veckor?

Vad jag förstår är de egentligen inte tänkta för att användas så men jag tänkte testa ändå. När/om jag är en bit förbi 3+, vill säga.
  • mamalolo
    Malinskaa skrev 2016-08-17 11:16:46 följande:

Hejsan Grattis till alla som har plussat ! Jag plussade 12/8 efter 1 års försök. Tog mig hjälp för 2 månader sen av CB Fertilitetsmonitor som funkade jätte bra första månaden för att sedan andra månaden juli/augusti endast visa hög igenom hela månaden och gav då upp och sökte kontakt för att starta en Fertilitetsutredning. Dagen efter tog jag ett test bara så då jag har så så många hemma och till min stora förvåning får jag ett plus och nu säkert 15 test senare sitter jag här och hoppas att bebis vill hålla sig kvar därinne ! Är överlycklig och redan nu full av kärlek !

Stort grattis! Så härligt!
  • Jaasmine91
    mamalolo skrev 2016-08-17 13:44:06 följande:

Vad jag förstår är de egentligen inte tänkta för att användas så men jag tänkte testa ändå. När/om jag är en bit förbi 3+, vill säga.

Men då kan jag nog skippa det. :)

Tog vanligt test igår och det va jättestarka streck. :)
  • Jaasmine91
    Ice Age skrev 2016-08-17 13:27:35 följande:

det finns redan! skriver ett internmedelande till dig

Jag vill också gärna gå med i den gruppen:)
  • louiseclaire

Vill gärna vara med i Facebook grupp om det går! :) är 7+3 , tror jag. Fruktansvärt nervös, har 4missfall sedan iinnan, inga barn...

• mamalolo
    Jaasmine91 skrev 2016-08-17 13:53:28 följande:

Men då kan jag nog skippa det. :)

Tog vanligt test igår och det va jättestarka streck. :)

Härligt!
  • Rosahus

Hej, om allt går bra så ska vi ha barn i april. Är i vecka 5+2 nu om jag räknat rätt.

Hänger gärna med här :) Är min första graviditet.

Svar på tråden BF April 2017