• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • celavie1
    UgurBöcegi skrev 2016-09-20 19:50:57 följande:

Hej en en gång till jag undrar om denna gruppen har en Facebook sida som är hemlig so man kan vara med i ?

Jag tror denna tråd redan har en grupp och att som är med där kanske inte skriver något här numera. Jag kan också tänka mig att gå med i en hemlig Facebook grupp. Jag har dock ingen bra koll på hur man skapar en själv på rätt sätt. Vet du?
  • Septembermorsa

Jag skulel också gärna vilja vara med i den hemliga gruppen :) Känns som man kan vara mer aktiv på facebook än här där jag så sällan loggar in.

Är i vecka 11 nu ungefär.

• kiwifrukt
    UgurBöcegi skrev 2016-09-20 19:50:57 följande:

Hej en en gång till jag undrar om denna gruppen har en Facebook sida som är hemlig so man kan vara med i ?

Angående det med hemliga facebookgrupper: det finns ett flertal redan men det kan vara så att alla de är fulla (lite olika hur många medlemmar men brukar finnas en övre gräns). Nån måste därför skapa en ny grupp (tänk bara på att kryssa i att den ska vara hemlig, annars blir den sökbar för andra).
  • Dvargamason

Hej alla!
    Är i vecka 11, upptäckte det typ vecka 9. Ej planerat och rörde om hela livet.
    Jag och sambo hade bestämt att satsa på studier sen familj.
    Vi hade precis flyttat ifrån varandra och påbörjat studierna (63 mil ifrån varandra).
    Tack och lov hade min sambo inte hunnit säga upp vår stora 2a.
    Detta fick oss att prioritera om (har varit ihop i sex år) jag är 30, han 29. 
    Beräknad till 18 april. 
    Tyvärr hade jag sagt upp mig från jobb innan så letar febrilt vilket har varit stressigt. Hoppas jag hittar nåt, haft 3 intervjuer. 
    Har varit lite illamående men äter ingefäratabletter, det hjälper och att äta smått.
    Har fått ont i nedre ryggraden..

• Skenhede

Jag skulle också gärna vara med i en facebook grupp. 

Jag vet hur man fixar en ny om det finns fler som inte har någon men vill ha en? 

:)

Är i vecka 9! BF 29 april

• trolliz

Hej, jag har BF 26 april och det är andra barnet, ska bli spännande, sonen är redan tre nu nästa månad, så känns lite som att börja om på nytt igen. Var och såg barnet i tisdags, var väldigt suddigt, men hjärtat pickade på, så häftigt. Är i vecka tio nu, det går fort helt plötsligt.

• trolliz
    trolliz skrev 2016-09-24 23:08:41 följande:

Hej, jag har BF 26 april och det är andra barnet, ska bli spännande, sonen är redan tre nu nästa månad, så känns lite som att börja om på nytt igen. Var och såg barnet i tisdags, var väldigt suddigt, men hjärtat pickade på, så häftigt. Är i vecka tio nu, det går fort helt plötsligt.

Oj, my bad, missade att det låg i första barnet-forumet :P
  • celavie1
    Skenhede skrev 2016-09-23 17:15:22 följande:

Jag skulle också gärna vara med i en facebook grupp. 

Jag vet hur man fixar en ny om det finns fler som inte har någon men vill ha en? 

:)

Är i vecka 9! BF 29 april

Jag blir gärna med om du skapar en hemlig grupp :)
Svar på tråden BF April 2017