• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Mammatillnoah

Hej skicka ditt namn och beskriv din profil bild så kan jag lägga till dig i den nya fb gruppen????

?Noah 110212?Vincent 141019?
  • jtothee

Hej!

Plussade i v. 4+0 och är nu i 5+5 med ungefärligt bf 27 april. Har haft två missfall tidigare, ett i mars och ett i april tidigare i år, då i v 6+0 och v 5+3, men lyckan är total och hoppet är det sista som lämnar en. 
    Har VUL på tisdag 6/9 i v 6+5 och hoppas få se ett litet hjärta picka! :)

• Idaohman

Hej. Jag är i gravid v9 (8+0) bf 10april.

Vi försökte i 8-9måmader innan de blev ett plus. Har fortfarande lite svårt att tro de. Är illamående och har ett luktsinne som inte går att ta för hackor. Hur mår ni?

• Dubbeljuni

Hej!

Plussade förra veckan och är i vecka 6+1, bf 23 april (?). Har även en dotter född maj-15. Är gärna med i den nya fb-gruppen! (Om den är hemlig vill säga :))

• Lina E

Hej

Plussade 18/8 ????

Är i v.6 5+4

BF 28/4

Har en pojk på 8 år och en dotter på 5 år :)

Jag är gärna med i FB gruppen om den är hemlig :)

• prinsessan15

Någon som haft blödning men att det fortfarande var okej? Blödde nu precis när jag var på toa och hade blod på pappret

Svar på tråden BF April 2017