• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Mammatillnoah

Skulle också hemst gärna vilja j8mmq med i fb gruppen har mailadress två stycken här men inte kommit med ännu. Väntar 3:de barnet har 2 pojkar sedan innan en på 5 och en på 2 år

?Noah 110212?Vincent 141019?
  • iris b

Skriver här igen då det verkar som många inte sett mitt meddelande ang fb-gruppen. Kan tyvärr inte svara via appen till er som nyligen mailat, konstigt nog. Vi tar inte in några fler medlemmar nu då vi blivit tillräckligt många. Men såg att en annan tjej skrivit här och startat en annan fb-grupp så hör med henne :)

• Mammatillnoah

Tråkigt att bara för man +ar sent och får beräknade april barn sent i månaden inte ska få möjlighet till att delta och diskutera med andra människor. Är med i två liknande grupper på fb med mina två tidigare barn där har alla varigt välkomna som hade bf i den befintliga månaden .

• AnChCa

Håller med ovanstående. Känns tråkigt att bli exkluderad på ett sätt men vi får hoppas på den där andra gruppen då. För alla har vi nog ett behov av att prata och diskutera. :)

• Mariaelvira1990

Usch va tråkigt att man inte får vara med i fb-gruppen :( borde ju finnas plats för många i en sån grupp tycker man.

Finns det en annan grupp som man är välkommen i?

• iris b

Ja det är enligt medlemmarnas önskemål och vi vill ha en mindre grupp på runt 50 pers vilket vi kommit upp i nu. Men det är väl bara att starta en egen grupp eller gå med i den andra?

• Lilindski

Hej! Och grattis till era plus! Jag plussade idag v 2-3 m VB Digital veckoindikator! Glad men lite chockad då jag inte vet när lilla fröet blev till! Hade ett tidigt missfall 12 juli och har inte haft mens sen dess. Var ganska säker på att jag hade ÄL 31 juli men testade negativt den 12 aug. Sen kändes det som ÄL var på gång 15-17 aug men då borde jag ju plussat v 1-2 idag? Så nu tror vi att det blev till under vår semesterresa och antagligen den 6 aug. BF då 28 april, men vi får se

Är jättegärna med i FB-gruppen om den är hemlig? Har sett att Sobika, Linslusen04 och Ice Age har bjudit in, är det till samma grupp eller finns det fler parallella (förutom den exklusiva som är full)? Är jättegärna med!

Vill bara tillägga, är fortfarande med i en hemlig fb-grupp för sonen (bf juni 2015), alla med bf då var välkomna och vi var som flest runt 140 st, sen droppar folk naturligt av (mf, inte ett forum för dom osv). Nu över ett år senare är vi ca 100 kvar, alla är aktiva och stöttande, högt i tak och möjligt att ventilera det mesta! Önskar verkligen kunna bidra till att vi med bf april 2017 får en lika härlig (och stor!) grupp på fb!! <3

• ohsnap

Jag är i 5+2, bf 26/4 enligt app. Är 28 år, bor i Stockholm, första barnet. Var ganska omtumlad och faktiskt lite panikslagen första veckan, men nu är jag otroligt lycklig och önskar att tiden går fort tills missfallsrisken minskar! Jag är också gärna med i en hemlig grupp på fb. :)

• Mammatillnoah

Vi kanske skulle starta en ny fb grupp o fler vill vara med? Jag kan fixa en direkt skicka era mailadress er till mig så lägger jag till er så fort den är fixad

• Hannama88

Efter 6 år av misslyckade försök att bli gravid kom äntligen plusset! Vecka 5+1 och såå glad! Håller alla tummar jag har att det går vägen och en liten bebis tittar ut i slutet på april. Hoppar gärna med i en hemlig fb grupp :)

Svar på tråden BF April 2017