Hej! Och grattis till era plus! Jag plussade idag v 2-3 m VB Digital veckoindikator! Glad men lite chockad då jag inte vet när lilla fröet blev till! Hade ett tidigt missfall 12 juli och har inte haft mens sen dess. Var ganska säker på att jag hade ÄL 31 juli men testade negativt den 12 aug. Sen kändes det som ÄL var på gång 15-17 aug men då borde jag ju plussat v 1-2 idag? Så nu tror vi att det blev till under vår semesterresa och antagligen den 6 aug. BF då 28 april, men vi får se
Är jättegärna med i FB-gruppen om den är hemlig? Har sett att Sobika, Linslusen04 och Ice Age har bjudit in, är det till samma grupp eller finns det fler parallella (förutom den exklusiva som är full)? Är jättegärna med!
Vill bara tillägga, är fortfarande med i en hemlig fb-grupp för sonen (bf juni 2015), alla med bf då var välkomna och vi var som flest runt 140 st, sen droppar folk naturligt av (mf, inte ett forum för dom osv). Nu över ett år senare är vi ca 100 kvar, alla är aktiva och stöttande, högt i tak och möjligt att ventilera det mesta! Önskar verkligen kunna bidra till att vi med bf april 2017 får en lika härlig (och stor!) grupp på fb!! <3