• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Skenhede

Kan absolut fixa en hemlig grupp :)

Behöver dock bjuda in en person för att starta gruppen. Så ni som vill vara med kan lägga till mig på facebook:

Michaela Skenhede (Det finns bara 1 :) )

Ni kan ta bort mig som vän efter ni blivit medlem i gruppen så att ni vet men man måste vara vän för att kunna bjuda in i hemlig grupp 

• Skenhede
    UgurBöcegi skrev 2016-09-26 17:06:04 följande:
    Skenhe­de  jag vill vara med om den är hemlig ?
    Självklart hemlig, jag har inte heller gått ut med att jag är gravid och vill inte att folk ska veta om det än :)
  • ohsnap

Jag har bf 26e april & vill också gärna vara med i en hemlig fb-grupp :) 

• Skenhede
    ohsnap skrev 2016-09-26 18:05:15 följande:

Jag har bf 26e april & vill också gärna vara med i en hemlig fb-grupp :) 

Lägg till mig på facebook: Michaela Skenhede, så bjuder jag in dig :)
  • celavie1
    Skenhede skrev 2016-09-26 16:46:40 följande:

Behöver dock bjuda in en person för att starta gruppen. Så ni som vill vara med kan lägga till mig på facebook:

Ni kan ta bort mig som vän efter ni blivit medlem i gruppen så att ni vet men man måste vara vän för att kunna bjuda in i hemlig grupp 

Jag (Carin) har precis skickat vänförfrågan :)
  • Anef

Åh så bra! Vad betyder "hemlig" i praktiken? Kan folk varken se medlemmar i gruppen eller att man lagts till i gruppen? Många grupper står det ju att medlemmarna syns men inte in innehållet. Det vill jag inte alltså eftersom det inte är officiellt för oss heller ännu :P
  • Anef
    trolliz skrev 2016-09-24 23:09:40 följande:

Oj, my bad, missade att det låg i första barnet-forumet :P

Det tror jag vi är fler som har missat haha:)
  • Lina E

Jag lägger till dig :)
Svar på tråden BF April 2017