Rubia87 skrev 2016-09-12 06:45:03 följande:
Vad skönt att han stöttar dig oavsett, det är ju det viktigaste just nu! :) Min kille är jätteglad, han ville aldrig att vi skulle göra slut utan det har mer varit jag som är osäker på mina känslor. Så det kunde inte så slutat bättre för hans del, skämt åsido :P Nej men, vi kommer absolut satsa på förhållandet, han är världens bästa för mig och all osäkerhet hos mig har försvunnit. Det var som om jag inte ville stänga några dörrar förut och aldrig riktigt ville satsa på honom. Men nu är det faktiskt bara han och barnet som har betydelse för mig.
Hur går dina tankar då, vill ni försöka satsa på varandra eller tänker ni att ni fortsätter som det varit?
Har du varit på något besök/kontroll förresten?
Vad fint! Skönt att du kunnat landa i situationen. Jag känner också att det här med att ha valt verkligen underlättar. Man har bestämt sig, och kan ta det därifrån.
Alltså jag vet inte. Vi ska ses ikväll och prata om allt, han vet ännu inte att jag har bestämt mig. Så får se hur han reagerar. Jag är inte så sugen på att vara tillsammans med någon alls just nu, men jag vill såklart ha en bra relation med honom.
Jag var på gynbesök hos en barnmorska precis när jag fått reda på det för snart tre veckor sen. Då gjorde hon vaginalt ultraljud, så fick ju se hjärtat röra sig och allt. Väldigt häftigt och omtumlande. Men måste skriva in mig på mvc, har ännu inte gjort det.
Har du varit på någon kontroll?