• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • celavie1
    Calliope skrev 2016-09-15 14:56:20 följande:

Hej. Jag hoppar in här från en annan tråd. Har en son sedan tidigare och är nu gravid i v 9. Idag gjorde jag vul och fick beskedet att två små bönor med pickande hjärta finns där inne. Jag visste att risken till tvillingar fanns eftersom jag fick tillbaka två embryo efter min fertilitetsbehandling men det var ändå chockartat.

Grattis till två små bönor :)
  • Anef

Hej hej! Är gravid i vecka 10 (9+3) så vi väntar en liten april bebis. Får man vara med här? :)

Det är 4e barnet. Har två "stora" (17 &10) sen förut och en 6 månaders så detta blir en sk pseudotvilling till minsta vilket känns både nervöst och häftigt.

Har ni någon Fb grupp?

• Anef

Hej hej! Är gravid i vecka 10 (9+3) så vi väntar en liten april bebis. Får man vara med här? :)

Det är 4e barnet. Har två "stora" (17 &10) sen förut och en 6 månaders så detta blir en sk pseudotvilling till minsta vilket känns både nervöst och häftigt.

Har ni någon Fb grupp?

• Calliope
    celavie1 skrev 2016-09-15 21:45:36 följande:

Grattis till två små bönor :)

Tack. Det känns lite omtumlande att veta att det är två stycken. Snart ska jag göra kubtest. Börjar bli lite nervös vad jag kommer få för svar.
  • UgurBöcegi

Hej jag undrar om ni har en hemlig Facebook sida som man får vara med på jag är i vecka 8+3 dagar skulle gärna vilja vara med om det går .?

• Lina E
    UgurBöcegi skrev 2016-09-18 20:55:28 följande:

Hej jag undrar om ni har en hemlig Facebook sida som man får vara med på jag är i vecka 8+3 dagar skulle gärna vilja vara med om det går .?

Undrar detsamma, vill gärna också vara med isf :)
  • celavie1
    Calliope skrev 2016-09-17 07:28:03 följande:

Tack. Det känns lite omtumlande att veta att det är två stycken. Snart ska jag göra kubtest. Börjar bli lite nervös vad jag kommer få för svar.

Förstår det. Vad är du i för vecka?
  • Calliope
    celavie1 skrev 2016-09-19 22:43:39 följande:

Förstår det. Vad är du i för vecka?

Går in i v 10 idag.
  • UgurBöcegi

Hej en en gång till jag undrar om denna gruppen har en Facebook sida som är hemlig so man kan vara med i ?

• celavie1
    Calliope skrev 2016-09-20 10:00:06 följande:

Går in i v 10 idag.

Jag är i vecka 12+1 nu. Det känns långt till rutinultraljudet i vecka 18. Funderar på att boka in ett nu snart privat. Skulle kännas skönt och få lite bekräftelse på att allt är bra
Svar på tråden BF April 2017