• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Litengroda

Kuben bokar man själv efter att man tagit blodproverna till kuben i v 9. Ialf i vårat län. Annars gör mvc allt annat som RUL.

• Skrutt03

Men va? Vår BM sa att vi får kallelse till Kub efter blodproven.. Går bara o väntar på brevet.

Är Sthlm vi bor i.

• Eloons
    Skrutt03 skrev 2016-09-07 21:21:55 följande:

Men va? Vår BM sa att vi får kallelse till Kub efter blodproven.. Går bara o väntar på brevet.

Är Sthlm vi bor i.

Jag bor också i Sthlm och har fått hem en remiss för kub, så i Sthlm så fixar nog MVC allt :)
  • mamalolo
    Eloons skrev 2016-09-07 21:31:52 följande:

Jag bor också i Sthlm och har fått hem en remiss för kub, så i Sthlm så fixar nog MVC allt :)

Ok! Jag bor också i Sthlm. Tog ni blodprovet i samband med inskrivningen eller separat?
  • Eloons
    mamalolo skrev 2016-09-08 05:57:13 följande:

Ok! Jag bor också i Sthlm. Tog ni blodprovet i samband med inskrivningen eller separat?

Jag blev inskriven ganska tidigt, typ i vecka 5-6? Så då var det lite tidigt för tester :) så jag fick komma tillbaka och bara göra blodproverna och efter några dagar så kom remissen! Väldigt smidigt!
  • Mariaelvira1990
    Mariaelvira1990 skrev 2016-09-08 09:00:09 följande:

jag hoppas att jag oxå kan se ett hjärta ticka, jag är så nervös! :)

• mamalolo
    Eloons skrev 2016-09-08 07:00:38 följande:

Jag blev inskriven ganska tidigt, typ i vecka 5-6? Så då var det lite tidigt för tester :) så jag fick komma tillbaka och bara göra blodproverna och efter några dagar så kom remissen! Väldigt smidigt!

Ah, jag har inskrivning i vecka 10, typ!
  • Eloons
    mamalolo skrev 2016-09-08 09:49:04 följande:

Ah, jag har inskrivning i vecka 10, typ!

Okej! :) hur långt gången är du nu? :)
Svar på tråden BF April 2017