• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Mammatillnoah

Jag började blöda i lördags den 27/8 väldigt lite helt klart rött och i garderoben klumpar fick tid till vul på måndagen men det fanns inget kvar så jag fick missfall. Idag testade jag negativt. Känndes väldigt jobbigt var 4:de gravideteen har ett ma bakom mig och två fullt friska pojkar

?Noah 110212?Vincent 141019?
  • Eloons
    Mammatillnoah skrev 2016-09-02 21:36:31 följande:

Jag började blöda i lördags den 27/8 väldigt lite helt klart rött och i garderoben klumpar fick tid till vul på måndagen men det fanns inget kvar så jag fick missfall. Idag testade jag negativt. Känndes väldigt jobbigt var 4:de gravideteen har ett ma bakom mig och två fullt friska pojkar

Tråkigt att höra, beklagar :(
  • Jess8

Hej! Jag vill också gärna vara med i fb-gruppen. Min bf är 19 april 2017.

• SaraVandelay
    JuliaBaptisteNielsen skrev 2016-09-05 11:10:12 följande:

Är i v10 nu och mår så illa så jag har fått Lergigan tabletter utskrivna.

Någon som är i samma sits eller har erfarenhet av dom?

Hej, jag äter också dessa efter behov. har de både med och utan koffein beroende på tid på dygnet. Jag fick de utskrivna av mig svägerska som själv är gynekolog och äter dem då hon också är gravid. Hon borde ha koll och de ska inte kunna skada fostret alls. 
  • mamalolo
    JuliaBaptisteNielsen skrev 2016-09-05 11:10:12 följande:

Är i v10 nu och mår så illa så jag har fått Lergigan tabletter utskrivna.

Någon som är i samma sits eller har erfarenhet av dom?

Nyfiken! Hjälper tabletterna på en gång? Jag är i vecka åtta och mår betydligt mer illa än vid tidigare graviditeter. Kräks inte utan har mer som ett konstant illamående som håller i sig hela dagen. Blir tokig!

Hur mår ni?
  • JuliaBaptisteNielsen

Dom hjälpte i ungefär tre timmar för mig. Sen jätte illamående igen.

Men jag ska inte ge upp, jag ska må bra denna graviditet!

mamalolo skrev 2016-09-05 19:50:38 följande:

Nyfiken! Hjälper tabletterna på en gång? Jag är i vecka åtta och mår betydligt mer illa än vid tidigare graviditeter. Kräks inte utan har mer som ett konstant illamående som håller i sig hela dagen. Blir tokig!

Hur mår ni?

• JHJ
    Linslusen04 skrev 2016-09-01 22:24:48 följande:

Hejsan!

Är det några mammor, som ska få bebis i april, som är från Skövde?!

Hej!
    Jag bor i Norrköping nu men ska flytta till min pojkvän i Skövde nu under hösten :) bf 17 april :)
  • Hanna 82

Lite nervös nu. Ska på UL nästa vecka, har inte blött på nån vecka nu men däremot tycker jag inte jag är lika trött längre, inte direlt nått illamående heller (har iof inte mått så dåligt alls men mindre ändå nu), men iaf fortfarande öm i brösten......men blir ju orolig ändå att nått är tokigt denna gången med.... Ö

Svar på tråden BF April 2017