• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Emmaa90
    Paincake skrev 2017-01-11 22:17:30 följande:

Jag bor i Lomma utanför Malmö. (Men bodde länge i Linköping).

Så bor vi nära varandra! Jag bor i Kävlinge (Furulund)
  • Emmaa90

Jag hade tänkt börja handla lite kläder till mini men alltså.. vad handlar jag? Bebisen föds i slutet på maj, kanske juni. Man kanske inte borde handla så jätte mycket långärmat? Ni med tidigare försommar barn, vad köper jag?

• JoJoNo
    Emmaa90 skrev 2017-01-12 17:19:58 följande:

Jag hade tänkt börja handla lite kläder till mini men alltså.. vad handlar jag? Bebisen föds i slutet på maj, kanske juni. Man kanske inte borde handla så jätte mycket långärmat? Ni med tidigare försommar barn, vad köper jag?

Vi är beräknade 25 maj. Mest köpt långärmade. Ska köpa några korta med. Men brukar ju inte vara så varmt i Sverige o bebisen ska ju inte va varken för lite eller mkt på sig. Men den kan inte hålla värmen som vi kan. Ibland hade vi långärmad body och strumpor hemma men inga byxor på sonen. Han föddes ungefär samma tid. Men är det jättevarmt på sommaren är det ju nästan bara blöja. Så var det några veckor också med sonen. Lite förvirrat svar kanske :).
  • Paincake
    Emmaa90 skrev 2017-01-11 23:04:54 följande:
    Så bor vi nära varandra! Jag bor i Kävlinge (Furulund)
    Kul! Vi bodde i Kävlinge för något år sedan. Howdie neighbour! :)