Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Jag är ju precis likadan men snäppet värre. En riktig testmissbrukare haha. Önskade jag inte var det för dyrt blir det. Men kan ju hoppas det tagit sig nu. Du måste meddela hur testet såg ut sen när du testar. Så nyfiken.
Det är första försöket till vårat tredje barn :) är du på ditt första?
Så har väntan till bim börjat. Haft äl i helgen och lyckades få till det natten till torsdag, lördag och söndag. Hoppas det räcker och att det tar sig denna gång. Bim 8 oktober, fjärde försöket.
Fick ett senast i lördags
Det jag skulle komma till är att läkaren inne på KK Akutens gynmottagning började själv prata om utredning och att han ville skicka mig dit om även detta blev ett missfall. Väntetiden var ungefär ett år men det tycker jag det är värt. Jag anar ganska starkt att det är min kropp som tycker sig känna att det är fel på fostret och stöter ut dom, det kan ju inte vara fel på alla?! En vecka till BIM för mig nu, hoppas veckan ska gå snabbt och att det ska ha tagit sig men har inte direkt haft några tydliga äl-tecken den här cykeln så jag vet inte. Bara vänta och se
.
En vecka till BIM för mig nu, hoppas veckan ska gå snabbt och att det ska ha tagit sig men har inte direkt haft några tydliga äl-tecken den här cykeln så jag vet inte. Bara vänta och se .
Har också bim om en vecka :) Lycka till för dig! :)
Har ni någon bim-lista? :)
Absolut, du får också meddela hur ditt test ser ut.
Det är första försöket för vårt andra barn, spännande :)
Imorgon bitti testar jag nog igen bara "för att" haha.
Absolut :) tar ett test varje dag men fortfarande negativt. Vilket iofs inte är så konstigt när det är så tidigt. Hur gick det för dig? Tagit något? :)