• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • mammasusan
    hmg skrev 2016-11-12 18:57:10 följande:

Om man går med i gruppen, syns det på ens profil att man gått med i gruppen då?:)

Nej gruppen syns inte alls den är hemlig
    A 27/6-06, V 26/4-09, G 26/10-14, Bf 22/6-17
  • hmg
    mammasusan skrev 2016-11-12 21:50:51 följande:

Nej gruppen syns inte alls den är hemlig

Toppen! Jag har skickat ett meddelande till dig här så du kan lägga till mig i gruppen :)
  • Elnawsmn

Hej är gravid med första barnet och mår illa nästan konstant och spyr minst 2 gånger per dag någon som har nå tips ? :)

• Oktober23
    Elnawsmn skrev 2016-11-13 14:29:30 följande:

Hej är gravid med första barnet och mår illa nästan konstant och spyr minst 2 gånger per dag någon som har nå tips ? :)

Jag har precis likadana besvär som du. Inte bara att jag spyr utan jag blir i allmänhet helt dåsig, trött och svimfärdig av detta. SÅ jobbigt! Att man ska behöva lida såhär för att man är gravid. När försvinner detta elände?
  • Elnawsmn
    Oktober23 skrev 2016-11-13 15:15:23 följande:

Jag har precis likadana besvär som du. Inte bara att jag spyr utan jag blir i allmänhet helt dåsig, trött och svimfärdig av detta. SÅ jobbigt! Att man ska behöva lida såhär för att man är gravid. När försvinner detta elände?

Läste att det ska minska/försvinna efter v12 och jag är 11 + 1 just nu så får väl vänta och se även om det känns som att det tyvärr inte kommer gå över ???? vilken vecka är du i ? :)
  • Cirrban

Jag mår illa konstant jag med!

Jag är i vecka 11 (10+1) och äter postafen som hjälper mig!:)

• Päärlan

Hej!

Jag är gravid i vecka 12 och har så sjukt svårt att sova på nätterna. Känns som om jag sover knappt. Tror att de är stress eller något. Har nu funderat på att sjukskriva mig via läkare för att de inte är hållbart. Är de någon mer i samma sits? Eller varit sjukskriven för samma sak?

• Oktober23
    Elnawsmn skrev 2016-11-13 17:15:10 följande:

Läste att det ska minska/försvinna efter v12 och jag är 11 + 1 just nu så får väl vänta och se även om det känns som att det tyvärr inte kommer gå över ???? vilken vecka är du i ? :)

Jag är i vecka 8. Går in i vecka 9 på onsdag. Fruktansvärt det här.
  • Charlott
    Oktober23 skrev 2016-11-13 15:15:23 följande:

Är lika för mig. Testa med digestive fullkorn. Får småäta dem hela tiden samtidigt som jag tar postafen. Börjar dock lugna sig lite nu.. Tack och lov!!
  • Starletz
    Elnawsmn skrev 2016-11-13 14:29:30 följande:

Isglass hjälpte mig lite!