• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • NovaElton

Och nu imorse så var det lite rosa på pappret när jag torkade mig. Nu blir jag orolig :/

• Madde87

Behöver tips på goda nyttiga saker eftersom jag behöver äta typ hela tiden för att må bra! Frukt funkar inte för tillfället. Snälla hjälp!

• Madde87

Till NovaElton det är normalt att blöda lite eftersom slemhinnorna är sköra. Har du inte ont är det säkert ingen fara :)

• SoMe
    Miss.Rydell skrev 2016-11-06 20:40:08 följande:

Brösten svullnade upp väldigt tidigt, brukar få ont i brösten ca 4 dagar innan mens men denna gången började det redan 8 dagar innan mens:() sen kunde jag ej ha byxor på mig direkt efter jag plussade i vecka 4+0, hemsk rygg värk också, därav att jag fick ett tidigt VUL:)

I see! Har du ftf så där ont? Vad var förklaringen till det? Gissar att livmodern växer snabbare med två och att det orsakar lite extra obehag, kanske?
  • Miss.Rydell
    SoMe skrev 2016-11-08 10:25:09 följande:

I see! Har du ftf så där ont? Vad var förklaringen till det? Gissar att livmodern växer snabbare med två och att det orsakar lite extra obehag, kanske?

Det kan vara så att det redan nu är foglossning jag känner av, var sjukskriven från vecka 20 med andra barnet.. Och nu är ju hormonhalten högre så det påverkar:( växtvärk ligger nog lite bakom med, men får se till att ta det lugnt och vila så mycket jag kan, foglossningsbälte är beställd med:)
  • klaraPee
    Madde87 skrev 2016-11-08 10:14:39 följande:

Behöver tips på goda nyttiga saker eftersom jag behöver äta typ hela tiden för att må bra! Frukt funkar inte för tillfället. Snälla hjälp!

Bättre riskakor, knäckebröd, kvarg, morötter eller någon annan grönsak är vad jag kommer på just nu :)
  • Onemore

Naturliga nötter :)

• Onemore

Naturella menade jag ju! :)

Onemore skrev 2016-11-08 13:01:22 följande:

Naturliga nötter :)

• Melam

Morötter, kex, hemmagjort fröbröd, knäckebröd, gurka kanske. Jag har typ levt på morötter haha.
  • Filli89

Salt gurka med knäckebröd o citronpeppar på mums haha
Svar på tråden BF juni 2017