• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Snorhyveln
    Adelaide1 skrev 2016-10-21 09:35:27 följande:

Hej!

Jag har varit på inskrivning. Konstig känsla! Tredje barnet och tror BF är 19/6. Planerat snitt blir ca en vecka innan.

Fått 3 UL inbokade! Det gick fort. Ett vanligt i V 11 som de erbjuder hos bm. Ett fosterdiagnostiskt V 12 och ett vanligt i V 19 ca.

Vad spännande det skall bli! Längtar till slutet på nov!!

Har ni berättar för folk? Jag har berättar på jobbet bara då jag springer mkt på toaletten. Skall vänta till jul annars.

Hur mår ni? Jag är trött och frusen! Jag fryser inifrån och blir aldrig helt varm! Det är hemskt!!!!

Hej och välkommen och grattis!! :)

Jag är i vecka 7, men har inte berättat för någon än, planerar eventuellt att berätta för alla i jul, beroende på om man kan dölja så länge ;)

Jag är svagt illamående obland, ömma bröstvårtor och haft molande till o från.
  • Snorhyveln
    MartaV skrev 2016-10-21 10:04:52 följande:

Ska idag på inskrivning! :) jag misstänker att det kan vara tvillingar, alla på mammas sida har fött tvillingar och mina symptom var både mycket tidiga och mycket kraftiga.. när ska du?

Haha Gud så spännande :) jag har faktiskt också funderat på tvillingar då vi har tvillingar och trillingar på båda sidor :O och min man är enäggstvilling (otroligt mkt tvillingar hit o dit).

Jag ska på inskrivning nästa vecka på onsdag!
  • Eni
    Oktober23 skrev 2016-10-21 10:38:39 följande:

Åh vad roligt. Jag är också beräknad 20/6. Hade vart kul och följas åt.

Åh så roligt! När har du tänkt ring bm för inskrivning? :)
  • Oktober23
    Eni skrev 2016-10-21 12:06:09 följande:

Åh så roligt! När har du tänkt ring bm för inskrivning? :)

Jag var faktiskt där igår och gjorde det. Jag fick ett par inbokade tider som jag ska dit. Bland prover, kubb och att först och främst se så att fostret lever. Det ska jag göra i vecka 9, 8+1.. Du då?
  • MartaV
    Snorhyveln skrev 2016-10-21 11:02:23 följande:

Haha Gud så spännande :) jag har faktiskt också funderat på tvillingar då vi har tvillingar och trillingar på båda sidor :O och min man är enäggstvilling (otroligt mkt tvillingar hit o dit).

Jag ska på inskrivning nästa vecka på onsdag!

Vad kul, vi måste följa varandra och se hur det blir! :)
  • Eni
    Oktober23 skrev 2016-10-21 12:29:43 följande:

Jag var faktiskt där igår och gjorde det. Jag fick ett par inbokade tider som jag ska dit. Bland prover, kubb och att först och främst se så att fostret lever. Det ska jag göra i vecka 9, 8+1.. Du då?

Så spännande!

Jag vet faktist inte, kanske ringer nästa vecka. :)
  • LolloG

Förlåt om jag ställer en sån här fråga, men är det någon som fått ett missfall nån gång? Jag vet ju fortfarande inte om jag fått ett eller inte men jag har bara haft molande värk (inga hugg inte jätte ont) och haft det ett tag, jag mår fortfarande illa på mornar och duster på dagarna, har även börjat få halsbränna men min värk i brösten har avtagit, någon som vet om man kan ha molande värk och det andra efter att man fått ett missfall?

Hoppas självklart att det bara är en "vanlig blödning" men får inte veta förrän 31/10. Skulle verkligen uppskatta lite hjälp!

• LolloG
    sofiapalesjo92 skrev 2016-10-21 07:52:38 följande:

Jag har fått göra ett vul , men det syntes inget. Någon som har varit med om detta? Hoppas på att det var förtidigt bara. Har även fått gå och ta blod prov , ska ta ett blod prov till om några dagar.

Jag har pratat men ett par bm pga blödningar och är jag fortfarande gravid är jag antagligen i v5 och dom sa att det är för tidigt för att se nåt, brukar va i ca v7 man kan börja se :) ska du på nåt VUL igen?
  • Isprinsessan
    Adelaide1 skrev 2016-10-21 09:35:27 följande:

Hej!

Jag har varit på inskrivning. Konstig känsla! Tredje barnet och tror BF är 19/6. Planerat snitt blir ca en vecka innan.

Fått 3 UL inbokade! Det gick fort. Ett vanligt i V 11 som de erbjuder hos bm. Ett fosterdiagnostiskt V 12 och ett vanligt i V 19 ca.

Vad spännande det skall bli! Längtar till slutet på nov!!

Har ni berättar för folk? Jag har berättar på jobbet bara då jag springer mkt på toaletten. Skall vänta till jul annars.

Hur mår ni? Jag är trött och frusen! Jag fryser inifrån och blir aldrig helt varm! Det är hemskt!!!!

Jag fryser också jättemycket! Har märkt att det hjälper att dricka The så det är ett tips ;) Har även till och från illamående, något jag aldrig upplevde med mina 2 tidigare barn. Jag har bara berättat för min närmaste väninna och så maken såklart. Tänkte vänta till början av december med att berätta för övriga. Hur gamla är dina barn?
  • Madde87

Är det nån mer än jag som upplever att det typ ilar ner mot rumpa, lår och höfter? Undrar mest vad det kan bero på?

Svar på tråden BF juni 2017