• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Bebissugen123

Hej! Får jag hoppa in här?:)
    Tyvärr inte hunnit läsa alla sidor än!
    Har precis blivit gravid för första gången efter 7 (för mig) långa månader:) har bf 19/6 om det går som det skall så är i v.5+2 nu:)

• Smorrisson
    Snorhyveln skrev 2016-10-20 21:36:20 följande:
    Va kul för dig :D:D:D

Jag ska på inskrivning nästa vecka! På något konstigt sätt är jag mer orolig denna gång än förra ???????? min Lilltjejen är 10 månader nästa vecka :)
    Jag är jätteorolig. Innan sonen hade jag två missfall och sen försökte vi i 10 månader med syskon och så fick jag ett missfall igen. Efter de kom ingen mens utan jag blev gravid direkt så nu hoppas jag den lille vill stanna..
  • Snorhyveln
    Bebissugen123 skrev 2016-10-20 21:43:47 följande:

Hej! Får jag hoppa in här?:)

Tyvärr inte hunnit läsa alla sidor än!

Har precis blivit gravid för första gången efter 7 (för mig) långa månader:) har bf 19/6 om det går som det skall så är i v.5+2 nu:)

Välkommen hit! Och grattis till lillen, vad mkt spännande du har att se fram emot :D
  • Snorhyveln
    Smorrisson skrev 2016-10-20 21:44:10 följande:

Jag är jätteorolig. Innan sonen hade jag två missfall och sen försökte vi i 10 månader med syskon och så fick jag ett missfall igen. Efter de kom ingen mens utan jag blev gravid direkt så nu hoppas jag den lille vill stanna..

Usch va tråkigt, då förstår jag att du är nojjig.. jag håller alla tummar och tår för dej :)

Vi försökte 9 långa månader innan Lilltjejen "fastna", och nu har vi försökt 4 månader så jag hoppas de håller. Känner inte av så mycket symtom just nu förutom svullen mage (ser gravid ut redan) och småömma bröst. Tog t om ett graviditetstest ikväll för att "kolla" av.. haha!
  • Bebissugen123
    Snorhyveln skrev 2016-10-20 21:52:11 följande:
    Välkommen hit! Och grattis till lillen, vad mkt spännande du har att se fram emot :D
    Tack och tack!:D skall bli så spännande!! Men nu vill man ju bara att veckorna ska gå till v.12:))
  • Grodan1234
    doris123 skrev 2016-10-20 21:04:13 följande:

hallå hallå, plussade idag men om jag räknat rätt är BF 1 juli  får jag vara med här ändå?

Hej! Klart du ska vara med här!

Och grattis till graviditeten!
  • Snorhyveln
    Bebissugen123 skrev 2016-10-20 21:59:57 följande:

Tack och tack!:D skall bli så spännande!! Men nu vill man ju bara att veckorna ska gå till v.12:))

Ja verkligen, de går bara så jäkla sakta i början, och man hinner vara såå tokglad och sååå orolig till o från fram tills dess i hundra omgångar :D
  • Fru89
    Bebissugen123 skrev 2016-10-20 21:59:57 följande:

Ja men gud! Tiden går sååå långsamt! Jag vill ju kunna vara säker (efter vecka 12) o kunna börja handla kläder/saker (lovat mig själv att det första som köps till bebis är något jag kan ge i julklapp till min man) det känns som en evighet dit!
  • Smlan

Hej! Jag plussade i söndags på BIM -4. Igår skulle mensen ha kommit men det gjorde den lyckligtvis inte :) Dock fick jag en liten blödning. Jag har läst att det kan förekomma men såklart blev jag orolig ändå. Är det någon annan som har upplevt samma?

• Viccy

Har Bim idag och fick ett svagt + på Stickan. Bf ska enligt googlande vara den 30/6 så tänkte att jag hoppar in här även om mycket kan hända på vägen. Är såååå nervös detta blir i så fall vårt första barn!

Svar på tråden BF juni 2017