• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • klaraPee

Tänkte bara kolla om era symtom kommer och går? Är det vanligt? Har haft molande värk i magen men har inte kännt av det sen i förrgår. Dock gör ju brösten ont fortfarande..men kan inte låta bli att bli orolig. Någon som upplever något liknande? Gick in i vecka 6 igår.

• The möther
    klaraPee skrev 2016-10-28 10:10:44 följande:

Tänkte bara kolla om era symtom kommer och går? Är det vanligt? Har haft molande värk i magen men har inte kännt av det sen i förrgår. Dock gör ju brösten ont fortfarande..men kan inte låta bli att bli orolig. Någon som upplever något liknande? Gick in i vecka 6 igår.

Ja det är inget att oroa sig för :)
    Molvärken beror ju på att livmodern växer, och det gör den nog i intervaller, alltså inte lika mycket hela tiden.
    Alla symptom i början varierar ju väldigt mycket. Så länge man inte börjar blöda kraftigt så är det mesta normalt :)
  • klaraPee
    The möther skrev 2016-10-28 11:37:04 följande:

Ja det är inget att oroa sig för :)

Molvärken beror ju på att livmodern växer, och det gör den nog i intervaller, alltså inte lika mycket hela tiden.

Alla symptom i början varierar ju väldigt mycket. Så länge man inte börjar blöda kraftigt så är det mesta normalt :)

Tack för ditt svar < 3 ska försöka att inte oroa mig :)
  • LinneaM93
    klaraPee skrev 2016-10-28 11:10:44 följande:

Jo det är normalt :) under vecka 5 så kände jag plötsligt typ inget! Gick in i 6 o pang alla symptom kom tillbaka :)
  • klaraPee
    LinneaM93 skrev 2016-10-28 15:58:43 följande:

Jo det är normalt :) under vecka 5 så kände jag plötsligt typ inget! Gick in i 6 o pang alla symptom kom tillbaka :)

Skönt! Tack för ditt svar :)
  • SoMe
    klaraPee skrev 2016-10-28 10:10:44 följande:

Jag tycker mig skönja ett mönster: 2 dagar i princip noll tecken på att jag är gravid. Dag 3 illamående och uppsvälld. Och så rullar det på så. I princip sen början. 8+6 idag
  • Crazy catlady

Går in i vecka 7 imorgon och illamåendet har börjat krypa på mig mer o mer.. och jag HATAR känslan av illamående.. man går omkring och känner sig bakis hela tiden ! Urk Och med illamående kommer småätandet.. hehe

• klaraPee
    SoMe skrev 2016-10-28 18:14:25 följande:

Jag tycker mig skönja ett mönster: 2 dagar i princip noll tecken på att jag är gravid. Dag 3 illamående och uppsvälld. Och så rullar det på så. I princip sen början. 8+6 idag

Hm intressant ändå :) jag har inte kännt av något illamående än.
  • Anderssonathalie

Hej! Har precis fått ett plus på stickan så har alltså bf i början av Juli, hoppas det är ok att jag hänger på! ????

Svar på tråden BF juni 2017