• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Jn1
    LinneaM93 skrev 2016-10-25 20:27:18 följande:

Hej igen! Måste fråga: är det NÅGON annan som är grymt törstiga HELA TIDEN? Dricker säkert 3-5 liter per dag? Och törsten går inte bort... Är i vecka 6 (5+4 vad jag vet), detta har hållt på i ca 3 dagar. Är rätt obehagligt när inget släcker törsten :(

Jag känner mig också törstig ofta, dricker betydligt mer nu än förut. Men jag tror att jag blir törstig för jag är slut liksom :)
  • Mibutanche

Hej igen! Måste fråga: är det NÅGON annan som är grymt törstiga HELA TIDEN? Dricker säkert 3-5 liter per dag? Och törsten går inte bort... Är i vecka 6 (5+4 vad jag vet), detta har hållt på i ca 3 dagar. Är rätt obehagligt när inget släcker törsten :(

Jag! Dricker kolossalt mycket! Tycker dock det hjälper lite om jag har i en skvätt citronkoncentrat i. :)
  • klaraPee

Jag dricker nog också mer än vanligt när jag tänker efter ???????? haha
  • klaraPee
    klaraPee skrev 2016-10-25 20:50:46 följande:

Jag dricker nog också mer än vanligt när jag tänker efter haha

• klaraPee
    klaraPee skrev 2016-10-25 20:50:46 följande:

Jag dricker nog också mer än vanligt när jag tänker efter ???????? haha

Var inte meningen att alla frågetecken skulle dyka upp där ;)
  • Smlan

När har ni andra fått komma på första besöket till barnmorskan? Jag fick tid 6/12 då jag är i vecka 10+5. Det känns så extremt långt fram. Skulle gärna ha velat göra ett tidigt ultraljud också vilket många vekar få göra. Känner mig väldigt besviken...

• Jessbox

Grattis till alla +????. Plussade igår med barn nummer två. Bf ca 28 juni ???? Förra graviditeten fick jag ta sprutor med blodförtunnande från v9 & fram till 6 v efter förlossningen. Fasar in för att göra detta en gång till ????

• Jn1
    Smlan skrev 2016-10-25 21:17:19 följande:

När har ni andra fått komma på första besöket till barnmorskan? Jag fick tid 6/12 då jag är i vecka 10+5. Det känns så extremt långt fram. Skulle gärna ha velat göra ett tidigt ultraljud också vilket många vekar få göra. Känner mig väldigt besviken...

Jag var på mitt första besök den 7e denna månad, en vecka efter att jag hade plussat, ska på mitt andra besök nu på torsdag :) är väldigt individuellt från landsting till landsting. Jag skulle också vilja göra tidigt UL, alternativt vul, men det görs bara om något verkar vara fel här.. så jag får gott vänta på rul :)
Svar på tråden BF juni 2017