• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • kastrullen
    Lills2015 skrev 2017-05-22 11:56:41 följande:

Hejsan! Jag tänkte hoppa in här för jag behöver lite hjälp!

Vi satte in en blastocyst i tisdags (FET) i naturlig cykel. Tycker inte att jag känt några symptom men i morse tog jag ett test. Kan någon mer än jag se ett till streck? Eller verkar det negativt? Är på ruvardag 6 så jag vet det är tidigt :)

Grattis! :)
  • Lullebulle
    Lills2015 skrev 2017-05-22 13:02:39 följande:

Oj jisses vågar nästan inte tro att det är sant! Ska testa med cb imorgon. Tack för svar :)

Mitt test är Unni svagare men det spelar ingen roll huvudsaken är att det är två streck det blir starkare och starkare varje dag nu förhoppningsvis
  • Lullebulle
    GrodanS77 skrev 2017-05-22 09:16:00 följande:

STORT Grattis till er båda!! Superkul!!

Själv är jag på RD10 och har illamående som kommer och går, ömhet i brösten som blir starkare för var dag. Har haft så tidigare när jag plussat, så har lite hopp om att det kanske tagit sig. Men jag och min man har bestämt för att inte testa förrän på torsdag. vi är lediga då och får mer tid att hantera ett ev. minus.

Lycka till ni andra!

Lycka till
  • kastrullen
    Lills2015 skrev 2017-05-22 11:56:41 följande:

Hejsan! Jag tänkte hoppa in här för jag behöver lite hjälp!

Vi satte in en blastocyst i tisdags (FET) i naturlig cykel. Tycker inte att jag känt några symptom men i morse tog jag ett test. Kan någon mer än jag se ett till streck? Eller verkar det negativt? Är på ruvardag 6 så jag vet det är tidigt :)

Grattis! :) jag fick också en blastocyst i tisdags och fick ungefär lika tydligt/svagt streck som dig i morse när jag testade. Men jag förstår din känsla, jag ska ta ett digitalt cb imorgon och hoppas få det mer tydligt för mig.
  • Lills2015

Så spännande! Grattis kastrullen och Lullebullen!! :) Nu är det bara att hålla alla tummar och tår <3

• kastrullen

Mitt cb digitalt visade "Gravid 1-2" så nu tror jag på det! :D tusen tack för alla Grattis och håller tummarna för er!

• Lills2015
    kastrullen skrev 2017-05-23 05:56:03 följande:

Mitt cb digitalt visade "Gravid 1-2" så nu tror jag på det! :D tusen tack för alla Grattis och håller tummarna för er!

Grattis kastrullen!!!

Jag fick samma :D Lycka till alla!
  • Lullebulle
    kastrullen skrev 2017-05-23 05:56:03 följande:

Hehe ???? ska köpa de till morsdag kanske
  • Lullebulle

Har ju 7 test från testlagret hemma så ska roa mig med att se stegringen varje dag först!

• GrodanS77

Kul med en massa pluss här!!

Åå, jag vill också testa!! Men jag har lovat karl att inte testa själv denna gången. Ska testa på torsdag hade vi tänkt. Då är det drygt 2 veckor efter ÄP.

Rd11 idag alltså. Har flytningar "from hell"!! Känner verkligen hur det rinner. J-vla Lutinus vad flytningar de ger!

Svar på tråden Ruvartråd