För en herrans massa år sedan bodde en kompis till mig, ovanför en tant som gnällde jämt. Hon ringde till värden i tid och otid och tyckte att min kompis och hennes kille störde.
De var rätt unga, så de gjorde sitt bästa för att verkligen hålla sig lågmälda.
Droppen var sedan när de fick samtal från värden och störningsjouren var inblandad, för att tanten klagade över att det var ett jävla väsen hos dem.
Värden lade ned alla kommande gnäll från tanten, för den gången var de nämligen utomlands en vecka.
Jag hade en jätteäcklig fastighetsskötare i min andra lya.
Han hade smutsig nätbrynja, luktade svett och gick gärna i sandaler så du kunde se hans äckliga ovårdade fötter med långa tånaglar.
Han bodde längst ned och hade satt upp kameror i sitt fönster för att kunna se när folk kom och gick. Han var också slemmig och flörtade gärna med allt som hade bröst i huset.
När jag hade kompisar över, kunde han plötsligt stå utanför dörren och moppa i trappuppgången och sånt för att verka oskyldig.
Han stod gärna och tjuvlyssnade, var väldigt obehagligt.
Jag flyttade sedan och en kompis till mig tog över kontraktet. Han var tydligen likadan i flera år, innan han fick sparken.
Sedan var väl JAG den konstiga grannen när jag bodde i min första lya.
Jag var ute rätt mycket med kompisar och festade. På fyllan så tappade jag tydligen förmågan att räkna, så det hände flera gånger att jag satte nyckeln i fel dörr
Det hade iaf jag tyckt vart obehagligt mitt i natten, att någon sätter nyckeln i min förr och försöker öppna! Hua!
Sedan glömde jag alltid saker. Ofta min egen tvättid, så när jag väl tvättade, kom jag ner med ett megaberg och det fick man väldigt konstiga blickar för
Det var ett lite finare område, så de tyckte givetvis att jag var väldigt besvärlig.
Jag flyttade efter att jag fick klagomål då jag hade musik på klockan 17 på NYÅRSAFTON.
Jag och några kompisar skulle ut på stan och drack lite vin hos mig. Jag brukade aldrig ha musik annars. Den musiken jag hade övergick inte samtalsnivå, för jag ville verkligen inte dra till mig mer dålig uppmärksamhet.
I min nya lägenhet var folk mer normala och jag kände mig friiiii ????